  • 31. Data: 2003-12-11 18:52:40
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "edgar" <g...@N...gazeta.pl> writes:

    > Nie chodzi mi o rozsyłanie Dziennika Ustaw. Ale np. list informujący o
    > zmianach, (ew. telefon) nie zaszkodziłby, a na pewno poprawiłby wizerunek
    > banku.

    Nie wiem czy myslimy o tym samym, ale mam nieodparte wrazenie, ze
    jednak mBank wysyla (sam z siebie) listy z dwoma egzemplarzami nowej
    umowy (zwiazanej z kartami VE) i z koperta zwrotna?
    Podobnie jak w przypadku funduszy zreszta?

    Bo jesli nie, to kto je wysyla?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 32. Data: 2003-12-11 19:55:35
    Od: "Damian_P." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    > Osoba zwana Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    > Tak samo jak aktywujesz kartę debetową przez menu karty kredytowej - to
    > już Twój problem.

    Czemu zaraz problem. Karta jest w pelni aktywna i nie ma z nia zdnych
    problemow. A to ze mbank nie ma umowy to chyba jego problem, bo karta wedlug
    mnie podlega pod nowa ustawe

    Damian_P.

  • 33. Data: 2003-12-11 19:59:10
    Od: "Damian_P." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No i jak to sie ma do 'nieklamania'?
    >
    > Przecież okłamałeś system, że masz kredytówkę,
    > a on naiwny, wierząc Ci 'bezgranicznie', nie sprawdził tego,
    > tylko aktywował kartę.

    System nie ma wierzyc tylko wszystko sprawdzac. Moze zaczniec "wierzyc" ze
    ktos inny to Ja i go wpusci na moje konto i co wtedy.

    > Będzie Ci wesoło do momentu, aż Ci karta zginie (tfu,tfu)
    > bo może się okaże, że skoro nie ma umowy to nici z odszkodowania ...

    A to moze byc ciekawe.

    Damian_P

  • 34. Data: 2003-12-12 00:24:18
    Temat: Re: Jak traktujš klientów w mbanku
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Damian_P. <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czemu zaraz problem. Karta jest w pelni aktywna i nie ma z nia zdnych
    > problemow. A to ze mbank nie ma umowy to chyba jego problem, bo karta

    No właśnie - ciekawa sprawa.
    To co napisał Krab: skoro na kartę nie ma nowej umowy - nie powinna
    "podpadać" bod ustawę. Ale czy to nie powoduje, że jest ona w ogóle
    nielegalna? :) Mam wrażenie że ze strony klienta dałoby się wyegzekwować od
    banku odpowiedzialność ustawową za taką kartę w razie sporu; to dosyć
    niewygodna sytuacja dla banku.
    A swoją drogą: jeśli już bank daje klientowi możliwość lub zmusza do
    akceptacji nowych warunków przez serwis transakcyjny, to mógłby się wysilić
    i wbudować jakiś weryfikator żeby uniknąć takich sytuacji jak ta. Pół biedy
    jeśli ktoś świadomie się bawi, ale z moich obserwacji wynika że szary
    obywatel nie rozróżnia kart kredytowych od debetowych.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 35. Data: 2003-12-12 08:02:50
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Damian_P." <t...@p...onet.pl> napisała:

    > System nie ma wierzyc tylko wszystko sprawdzac.

    To tak jakbyś pojechał na stację benzynową, zatankował zamiast benzyny
    ropę i miał pretensje do sprzedawcy że samochód nie chce jeździć (bo
    przecież się dało zatankować ropę)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 36. Data: 2003-12-12 08:07:45
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    > Czemu zaraz problem. Karta jest w pelni aktywna i nie ma z nia zdnych
    > problemow. A to ze mbank nie ma umowy to chyba jego problem, bo karta wedlug
    > mnie podlega pod nowa ustawe
    A skończy się na tym, że mbank zlikwiduje możliwość aktywacji karty przed
    otrzymaniem podpisanej umowy. Bo zrobili to tylko dla wygody klientów,
    żeby można było szybciej aktywować kartę.

  • 37. Data: 2003-12-12 22:44:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 11 Dec 2003 19:21:57 +0100, gornik <g...@g...w.pl> wrote:

    >Tak samo jak aktywujesz kartę debetową przez menu karty kredytowej - to
    >już Twój problem.
    Obawiam sie ze to problem wielu klientow banku, ktorzy nie widza
    roznicy miedzy tymi kartami, a nawet sa przekonani ze to co uzywaja to
    kk.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 38. Data: 2003-12-13 12:27:33
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana WAM <n...@n...nopl.pl> napisała:

    > Obawiam sie ze to problem wielu klientow banku, ktorzy nie widza
    > roznicy miedzy tymi kartami, a nawet sa przekonani ze to co uzywaja to
    > kk.
    Ale takie osoby (w przeciwieństwie do osób obecnych tu na grupie) nie
    kombinują jak aktywować kartę bez podpisywania umowy, tylko grzecznie
    podpisują (bo tak mbank kazał) i odsyłają :-)

  • 39. Data: 2003-12-14 23:09:40
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 13 Dec 2003 13:27:33 +0100, gornik <g...@g...w.pl> wrote:

    >Ale takie osoby (w przeciwieństwie do osób obecnych tu na grupie) nie
    >kombinują jak aktywować kartę bez podpisywania umowy, tylko grzecznie
    >podpisują (bo tak mbank kazał) i odsyłają :-)
    Takie osoby przybiegaja do mnie i pytaja "co z tym zrobic?" :D

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 40. Data: 2003-12-15 09:52:30
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana WAM <n...@n...nopl.pl> napisała:

    > Takie osoby przybiegaja do mnie i pytaja "co z tym zrobic?" :D
    Do mnie też.
    Ale ja ich nie namawiam do kombinowania, tylko mówie, żeby podpisali i
    odesłali