  • 1. Data: 2003-12-10 14:44:08
    Temat: mBank - strona www strasznie zwolnila
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    od kilku dni mBank strasznie wolno dziala, szczegolnie przechodzenie z
    zestawienia transakcji do poszczegolnych kont, albo do karty kredytowej.

    mam stale lacze i zawsze bylo to smigiem, no moze 1-2 sek oczekiwania, a
    teraz to i 30 sek nie wystarcza

    Czy macie to samo?
    Czy to ma cos wspolnego z ostatnia konserwacja i upgrade'am
    ("komunikatami")?

  • 2. Data: 2003-12-10 15:29:57
    Temat: Re: mBank - strona www strasznie zwolnila
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "amico_pl" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to ma cos wspolnego z ostatnia konserwacja i upgrade'am
    > ("komunikatami")?

    mam to samo... buuuuuuuuuuuuu.... ;(

    pozdr,
    tomek

  • 3. Data: 2003-12-10 19:04:42
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Dec 2003 16:29:57 +0100,
    osoba podpisana: tomek <s...@S...op.pl>
    napisała:
    [...]
    > mam to samo... buuuuuuuuuuuuu.... ;(

    A ja stawiam na syndrom "10 dnia miesiąca"

    KJ

    --
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 4. Data: 2003-12-10 19:42:46
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "tomek" <s...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "amico_pl" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > mam to samo... buuuuuuuuuuuuu.... ;(

    Dziaj maja mies miejsce jakies prace konserwacyjne od g. 18.00

  • 5. Data: 2003-12-10 20:05:49
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > Dziaj maja mies miejsce jakies prace konserwacyjne od g. 18.00

    Ale nie dotyczą one serwisu transakcyjnego - konserwacja objęła tylko strony
    informacyjne. Spowolnienie to prawdopodobnie efekt masowego płacenia ZUSów
    10-go każdego miesiąca, aczkolwiek u mnie opóźnienia nie były tak duże -
    najwyżej 5-8 sekund na przeładowanie ramki.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 6. Data: 2003-12-10 20:12:57
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "tomek" <s...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Dziaj maja mies miejsce jakies prace konserwacyjne od g. 18.00
    No zgadza się, u sąsiada jest tapetowanie ;)
    ale nie wiedziałem, że od tego aż mBank zwalnia,
    zaraz pójdę go pogonić ;)))

  • 7. Data: 2003-12-10 20:18:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ale nie dotyczą one serwisu transakcyjnego - konserwacja objęła tylko strony
    > informacyjne.
    Ale czemu one wciąż działają?

    > Pozdrawiam
    > Marek

    & St.

  • 8. Data: 2003-12-10 20:38:33
    Od: "Damian_P." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "EmBa" <e...@u...op.pl> napisał w wiadomości

    > Dziaj maja mies miejsce jakies prace konserwacyjne od g. 18.00

    Jest juz nowe info

    Przerwa konserwacyjna serwisu informacyjnego

    Informujemy, że 10.12.2003r. w godzinach 22.00 - 03.00 mogą wystąpić
    trudności z dostępem do internetowych stron informacyjnych mBanku
    spowodowane przerwą konserwacyjną serwisu informacyjnego

  • 9. Data: 2003-12-10 21:46:13
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja stawiam na syndrom "10 dnia miesiąca"

    hmmm... bez urazy dla nikogo, ale moze jednak mbank jest ... kobieta, a 10
    kazdego miesiaca to dla niego/niej jak miesiaczka?
    ;-)

    oczywiscie prosze traktowac powyzsze w kategoriach zartu... ;)

    pozdrowionka
    tomek

  • 10. Data: 2003-12-11 13:23:11
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > hmmm... bez urazy dla nikogo, ale moze jednak mbank jest ...
    kobieta, a 10
    > kazdego miesiaca to dla niego/niej jak miesiaczka?
    > ;-)

    Gorzej! ZUS!!!

    Grzexs