  • 1. Data: 2003-12-10 17:18:58
    Temat: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "edgar" <g...@W...gazeta.pl>

    30 października skończyła mi się ważność karty debetowej do ekonta w mbanku.
    Pomimo tego nie otrzymałem pocztą nowej karty. Gdzieś pod koniec listopada
    zniecierpliwiony czekaniem zadzwoniłem na mlinię i babka powiedziała, że
    weszła nowa ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych i wobec tego
    muszę ze strony mbanku wydrukować nową umowę nt. kart debetowych i wysłać na
    adres mbanku. I dopiero teraz mnie o tym informują! Na ich stronach jest
    informacja, że "będziemy wysyłać Umowy wraz z nowym Regulaminem na ok. 1,5
    miesiąca przed wznowieniem karty" - ha, dobre sobie. Ja nie dostałam żadnej
    informacji, a teraz muszę inwestować swój czas i pieniądze sprawy, które
    należą do ich obowiązków.
    2 grudnia wysłałem im tą umowę poleconym, ale dzisiaj (10.12) powiedziano mi,
    że jeszcze umowy nie ma. I co ja mam teraz zrobić, jeśli na gwałt potrzebuję
    kasy z mego konta?. Pewnie jak ta umowa wreszcie do nich dotrze, będą mi
    przez kolejne 2 tygodnie wysyłać nową kartę.
    Do tej pory uważałem mbank za najplepszy dla mnie na rynku. Ale chyba oni
    uważąją,że jak już mają te 600 tys. klientów to zaczynaja wszystko olewać.

  • 2. Data: 2003-12-10 17:25:54
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@k...pl>

    > Do tej pory uważałem mbank za najplepszy dla mnie na rynku. Ale chyba oni
    > uważąją,że jak już mają te 600 tys. klientów to zaczynaja wszystko olewać.

    I dlatego założyłem konto w Inteligo. Mam SMS-y on-line, karty kodów
    przysyłają mi z duuuużym wyprzedzeniem, a przy normalnym codziennym
    korzystaniu opłaty za przelewy są do zniesienia. Jeśli przelewam 215 zł za
    czynsz do mojej spółdzielni mieszkaniowej, to 215,99 na prawdę nie zmienia
    istoty rzeczy. Poza tym wolę wnosić symboliczne opłaty i mieć w miarę
    porządny produkt nikt podniecać się badziewiem tylko dlatego że darmowe.

    Qba

  • 3. Data: 2003-12-10 17:31:08
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "edgar" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Do tej pory uważałem mbank za najplepszy dla mnie na rynku. Ale chyba oni
    > uważąją,że jak już mają te 600 tys. klientów to zaczynaja wszystko olewać.

    czyli wreszcie znormalniales, czy kazdemu trza dac indywidualnego "kopa" aby
    potrafil trzezwo ocenic donosy innych niezadowolonych z obslugi ?

  • 4. Data: 2003-12-10 17:33:46
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kuba, Łódź napisał:

> [...]
    > istoty rzeczy. Poza tym wolę wnosić symboliczne opłaty i mieć w miarę
    > porządny produkt nikt podniecać się badziewiem tylko dlatego że darmowe.

    No wlasnie. Wyjatkowo bezproblemowy bank z ciekawa oferta (SMSy!!!).

    Bartol

  • 5. Data: 2003-12-10 17:40:34
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

> [...]
    > uważąją,że jak już mają te 600 tys. klientów to zaczynaja wszystko olewać.

    Zmien bank jest wolny rynek

    Fajas

  • 6. Data: 2003-12-10 17:42:42
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "edgar" napisał:

    | 30 października skończyła mi się ważność karty
    | Gdzieś pod koniec listopada zniecierpliwiony
    | "będziemy wysyłać Umowy wraz z nowym Regulaminem
    | na ok. 1,5 miesiąca przed wznowieniem karty"

    Nie rozumiem Twojego czekania w nieskonczoność.
    1,5 miesiąca przed 30 października to wg mnie połowa września.
    Wtedy należało "zacząć się niecierpliwić" z powodu niezawartej umowy.
    A jeśli nie wtedy, to na pewno tydzień lub dwa przed końcem terminu
    ważności dotychczasowej karty.

    | babka powiedziała, że weszła nowa
    | ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych
    | I dopiero teraz mnie o tym informują!

    Ustawy to powszechnie obowiązujące w Polsce prawo.
    Chyba nie sądzisz, że zadaniem banku jest rozsyłanie do klientów Dziennika
    Ustaw?

    | Na ich stronach jest informacja, że - ha, dobre sobie.

    Jest. Była na długo przed wprowadzeniem nowych zasad wydawania kart.

    | Pewnie jak ta umowa wreszcie do nich dotrze, będą mi
    | przez kolejne 2 tygodnie wysyłać nową kartę.

    Pewnie tak. Taki widać jest proces technologiczny. Nie sądzę, żeby bank
    przedłużał wysyłkę kart, żeby zrobić na złość klientowi.

    | Do tej pory uważałem mbank za najplepszy dla mnie na rynku. Ale chyba oni
    | uważąją,że jak już mają te 600 tys. klientów to zaczynaja wszystko olewać.

    Nie zauważyłem, żeby mBank zaczął wszystko olewać.
    mBank to bank specyficzny. Trzeba umieć z nigo korzystać - a nie jest to
    wcale skomplikowane.

    Pozdr.

  • 7. Data: 2003-12-10 18:38:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Ubogacona Anulacja"
    > No wlasnie. Wyjatkowo bezproblemowy bank z ciekawa oferta (SMSy!!!).

    popieram, ale z SMSow zrezygnowalem bo nie jest to moje glowne konto i w sumie
    za duzo chcą za te SMS-y, ktorych u mnie bylo 3-5 w miesiacu

    a bankow jest wiele: placisz - wymagasz, nie placisz - masz co chciales
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-12-10 18:42:35
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Fajas" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zmien bank jest wolny rynek

    Co nieupowarznia banku do nieprzestrzegania wlasnych regulaminow i procedur

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 9. Data: 2003-12-10 21:16:25
    Od: "robert" <r...@n...pl>

    > 2 grudnia wysłałem im tą umowę poleconym, ale dzisiaj (10.12) powiedziano
    mi,
    > że jeszcze umowy nie ma.

    Ja mialem podobdny przypadek - bankomat zatrzymal mi karte, wiec musialem
    sobie wyrobic nastepna. Na szczescia ja dostalem do domu ten aneks do umowy
    zwiazany z wejsciem w zycie Ustawy .....
    Bez otrzymania przez Bank podpisanego Aneksu, nie mogla przyjac zamowienia
    na nowa karte .... (system im tego nie przyjmowal)
    Wyslalem zwyklym listem podpisany aneks w niedziele, do piatku go jeszcze
    nie otrzymali (twierdzili, ze poczta zastrzega sobie 10 dni na dostarczenie
    zwyklej przesylki), wiec zadzwonilem do nich 10 dnia, z nastawieniem, ze jak
    go jeszcze nie maja, to rozkrece tam siwy dym.
    Oczywiscie jak zadzwonilem, Aneks nie byl jeszcze zarejestrowany, ale mLinka
    "wziela mnie na hold", sprawdzila, przeprosila ze musialem czekac, i
    powiedziala za Aneks jest juz w Banku, tylko jescze nie zarejestrowany. Ale
    przyjmnie ode mnie zamowienie na nowa karte.

    I co ja mam teraz zrobić, jeśli na gwałt potrzebuję kasy z mego konta?.
    Mi radzili przelac srodki na inny rachunek, jak stwierdzilem, ze nie
    posiadam bo mi nie potrzebne 2, nie mieleli zadnych argumentow...
    Na szczescie mam jeszcze karte kredytowa ....

    >Pewnie jak ta umowa wreszcie do nich dotrze, będą mi przez kolejne 2
    tygodnie wysyłać nową kartę.

    Do mnie karta dotarla 3 dnia po przyjeciu zamowienia przez Bank. Cala ta
    "operacja" od wyslania Aneksu do otrzymania nowej karty trwala w moim
    przypadku 2 tygodnie ...

    Robert

  • 10. Data: 2003-12-10 22:06:32
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    robert wrote:
    > Ja mialem podobdny przypadek - bankomat zatrzymal mi karte, wiec
    > musialem sobie wyrobic nastepna

    A ja tak z ciekawości zapytam, dlaczego?