eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak traktują klientów w mbanku › Re: Jak traktują klientów w mbanku
  • Data: 2003-12-11 14:49:51
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "edgar" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jarosław Łysio <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "edgar" napisał:
    >
    > | 30 października skończyła mi się ważność karty
    > | Gdzieś pod koniec listopada zniecierpliwiony
    > | "będziemy wysyłać Umowy wraz z nowym Regulaminem
    > | na ok. 1,5 miesiąca przed wznowieniem karty"
    >
    > Nie rozumiem Twojego czekania w nieskonczoność.
    > 1,5 miesiąca przed 30 października to wg mnie połowa września.
    > Wtedy należało "zacząć się niecierpliwić" z powodu niezawartej umowy.
    > A jeśli nie wtedy, to na pewno tydzień lub dwa przed końcem terminu
    > ważności dotychczasowej karty.

    Dzwoniłem i wcześniej (koniec pażdziernika, pocz. listopada) i zawsze kazano
    mi czekać, bo "może karta jeszcze przyjdzie", a jesli nie to kazano mi wysłać
    wniosek ze stron mbanku.

    > | babka powiedziała, że weszła nowa
    > | ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych
    > | I dopiero teraz mnie o tym informują!
    >
    > Ustawy to powszechnie obowiązujące w Polsce prawo.
    > Chyba nie sądzisz, że zadaniem banku jest rozsyłanie do klientów Dziennika
    > Ustaw?

    Nie chodzi mi o rozsyłanie Dziennika Ustaw. Ale np. list informujący o
    zmianach, (ew. telefon) nie zaszkodziłby, a na pewno poprawiłby wizerunek
    banku.

    > | Na ich stronach jest informacja, że - ha, dobre sobie.
    >
    > Jest. Była na długo przed wprowadzeniem nowych zasad wydawania kart.

    To dobrze, że jest. Ale ja nie mam obowiązku zaglądać na strony mbanku w
    innym celu niż zalogowanie sią na własne konto.
    >
    > | Pewnie jak ta umowa wreszcie do nich dotrze, będą mi
    > | przez kolejne 2 tygodnie wysyłać nową kartę.
    >
    > Pewnie tak. Taki widać jest proces technologiczny. Nie sądzę, żeby bank
    > przedłużał wysyłkę kart, żeby zrobić na złość klientowi.



    > | Do tej pory uważałem mbank za najplepszy dla mnie na rynku. Ale chyba oni
    > | uważąją,że jak już mają te 600 tys. klientów to zaczynaja wszystko olewać.

    > Nie zauważyłem, żeby mBank zaczął wszystko olewać.
    > mBank to bank specyficzny. Trzeba umieć z nigo korzystać - a nie jest to
    > wcale skomplikowane.

    Czy ja nie umiem z niego korzystać ? Co do olewania - powtarzam: list
    informujący o zmianach do każdego klienta byłby doskonałym wyjściem z punktu
    widzenia obecnych i przyszłych klientów. Jak widac na moim przypadku komuś z
    działu obsługi klienta zabrakło wyobraźni. Oby ta historia była przestroga na
    przyszłość.



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1