eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak traktują klientów w mbanku › Re: Jak traktują klientów w mbanku
  • Data: 2003-12-11 18:52:40
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "edgar" <g...@N...gazeta.pl> writes:

    > Nie chodzi mi o rozsyłanie Dziennika Ustaw. Ale np. list informujący o
    > zmianach, (ew. telefon) nie zaszkodziłby, a na pewno poprawiłby wizerunek
    > banku.

    Nie wiem czy myslimy o tym samym, ale mam nieodparte wrazenie, ze
    jednak mBank wysyla (sam z siebie) listy z dwoma egzemplarzami nowej
    umowy (zwiazanej z kartami VE) i z koperta zwrotna?
    Podobnie jak w przypadku funduszy zreszta?

    Bo jesli nie, to kto je wysyla?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1