eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak traktują klientów w mbanku › Re: Jak traktujš klientów w mbanku
  • Data: 2003-12-12 00:24:18
    Temat: Re: Jak traktujš klientów w mbanku
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Damian_P. <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    > news:g6dhtv80pto8lnbpmh2rf6np2jhr63qvad@4ax.com...
    >> Tak samo jak aktywujesz kartę debetową przez menu karty kredytowej -
    >> to już Twój problem.
    >
    > Czemu zaraz problem. Karta jest w pelni aktywna i nie ma z nia zdnych
    > problemow. A to ze mbank nie ma umowy to chyba jego problem, bo karta
    > wedlug mnie podlega pod nowa ustawe

    No właśnie - ciekawa sprawa.
    To co napisał Krab: skoro na kartę nie ma nowej umowy - nie powinna
    "podpadać" bod ustawę. Ale czy to nie powoduje, że jest ona w ogóle
    nielegalna? :) Mam wrażenie że ze strony klienta dałoby się wyegzekwować od
    banku odpowiedzialność ustawową za taką kartę w razie sporu; to dosyć
    niewygodna sytuacja dla banku.
    A swoją drogą: jeśli już bank daje klientowi możliwość lub zmusza do
    akceptacji nowych warunków przez serwis transakcyjny, to mógłby się wysilić
    i wbudować jakiś weryfikator żeby uniknąć takich sytuacji jak ta. Pół biedy
    jeśli ktoś świadomie się bawi, ale z moich obserwacji wynika że szary
    obywatel nie rozróżnia kart kredytowych od debetowych.


    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1