    From: "edgar" <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Date: Thu, 11 Dec 2003 14:49:51 +0000 (UTC)

    Jarosław Łysio <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie rozumiem Twojego czekania w nieskonczoność.
    > 1,5 miesiąca przed 30 października to wg mnie połowa września.
    > Wtedy należało "zacząć się niecierpliwić" z powodu niezawartej umowy.
    > A jeśli nie wtedy, to na pewno tydzień lub dwa przed końcem terminu
    > ważności dotychczasowej karty.

    Dzwoniłem i wcześniej (koniec pażdziernika, pocz. listopada) i zawsze kazano
    mi czekać, bo "może karta jeszcze przyjdzie", a jesli nie to kazano mi wysłać
    wniosek ze stron mbanku.

    > Ustawy to powszechnie obowiązujące w Polsce prawo.
    > Chyba nie sądzisz, że zadaniem banku jest rozsyłanie do klientów Dziennika
    > Ustaw?

    Nie chodzi mi o rozsyłanie Dziennika Ustaw. Ale np. list informujący o
    zmianach, (ew. telefon) nie zaszkodziłby, a na pewno poprawiłby wizerunek
    banku.

    > Jest. Była na długo przed wprowadzeniem nowych zasad wydawania kart.

    To dobrze, że jest. Ale ja nie mam obowiązku zaglądać na strony mbanku w
    innym celu niż zalogowanie sią na własne konto.

    > Pewnie tak. Taki widać jest proces technologiczny. Nie sądzę, żeby bank
    > przedłużał wysyłkę kart, żeby zrobić na złość klientowi.

    > Nie zauważyłem, żeby mBank zaczął wszystko olewać.
    > mBank to bank specyficzny. Trzeba umieć z nigo korzystać - a nie jest to
    > wcale skomplikowane.

    Czy ja nie umiem z niego korzystać ? Co do olewania - powtarzam: list
    informujący o zmianach do każdego klienta byłby doskonałym wyjściem z punktu
    widzenia obecnych i przyszłych klientów. Jak widac na moim przypadku komuś z
    działu obsługi klienta zabrakło wyobraźni. Oby ta historia była przestroga na
    przyszłość.