  • 21. Data: 2009-02-09 11:38:59
    Temat: Re: Inwestycja w dzialki budowlane
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Piotr Pytlarz wrote:
    > Co dalej?
    >
    > 1. Trzeba przygotować niedziałającą makietę
    > 2. Trzeba przygotować działający prototyp (ChickenFoot)
    > 3. Trzeba zrobic tanie badania rynku i przedyskutowac temat z jak
    > najwieksza iloscia osob
    > 4. Zebrac zespol (wystarczy 2 osobowy na początek) i wybrac kogos, kto
    > bedzie pilnował terminow
    > 5. Pomyslec nad zrodłami finansowania i innymi aspektami zakładania
    > startupu. Patrz np. prezentacje na stronie
    > www.cambridgepython.pl
    > 6. Nie bac sie zlodzieji pomyslow, lecz wylapywac i kolaborowac,
> [...]

    sorry, ale zazwyczaj jest tak, ze ten innowacyjny pomysl zostal juz
    zrealizowany http://www.domirynek.pl/

  • 22. Data: 2009-02-09 22:40:10
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Zbyszek" <zbign@naserwerze_o2.pl> wrote in message
    > Dział nieruchomości na allegro jest młody i poczatkowo było bardzo mało
    > ofert,
    > do tej pory większość to biura. A biura maja to do siebie że wchodzą z
    > droższą ofertą.
    Tak sie sklada, ze akurat teraz jest mniej ogloszen. Spisujac 20 pierwszych
    ogloszen, teraz wliczam (czasami) ogloszenia co sie koncza za 1 dzien. Jak
    zaczynalem prawie rok temu to wychodzilem na ogloszenia konczace sie
    najwyzej za kilkanascie godzin.

    > tego nie mówie. Ale może sprawdzać konkretne tereny?
    Probowalem, za malo ogloszen aby robic to codziennie. Sa inne serwisy z
    wieksza iloscia, ale po jakims czasie zauwazylem ze to sa te same ogloszenia
    wrzucane hurtem prawdopodobnie przez agencje. Na allegro ogloszenia tez sie
    powtarzaja, ale nieregularnie i czasami z inna cena.

  • 23. Data: 2009-02-10 01:30:23
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dokladnie. Jest jednak jeden problem - nie ma planow zagospodarowania tej
    > ziemi i cena jest sztucznie podbijana, przez dziwne przepisy.
    > Byl projekt zeby uwolnic ceny dzialek, jednak prezydent nie podpisal :(
    > Dlaczego? Developerzy by padli. Oraz rozsweczyloby to tych ktorzy
    > kupili grunty zbyt drogo. No i zahwialoby rynkiem nieruchomosci.
    >
    > Marzy mi sie ten kraj gdzie grunty sa uwolnione.
    >
    > Duch

    sejm odrzucil weto prezydenta..
    ustawa dziala.

    NY