  • 1. Data: 2009-02-07 11:09:40
    Temat: Inwestycja w dzialki budowlane
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    http://www.image-share.com/image.php?img=4/5.jpg

    Wykres pokazuje srednia cen za 1 mk. Dane za ostatnie 3 kwartaly, gratuluje
    Ynvestorom.

  • 2. Data: 2009-02-07 11:16:07
    Temat: Re: Inwestycja w dzialki budowlane
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 07-02-2009 o 12:09:40 Gonzo <g...@n...net> napisał(a):

    > http://www.image-share.com/image.php?img=4/5.jpg
    >
    > Wykres pokazuje srednia cen za 1 mk. Dane za ostatnie 3 kwartaly,
    > gratuluje Ynvestorom.

    gdzie te działki i w jakiej walucie cena.
    Z.

  • 3. Data: 2009-02-07 11:18:01
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Zbyszek" <zbign@naserwerze_o2.pl> wrote in message
    > gdzie te działki i w jakiej walucie cena.

    Srednia z calej Polski, PLN.

  • 4. Data: 2009-02-07 11:35:13
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Gonzo pisze:

    > "Zbyszek" <zbign@naserwerze_o2.pl> wrote in message
    >
    > Srednia z calej Polski, PLN.

    srednio ta ja i moj pies mamy po 3 nogi...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2009-02-07 11:39:01
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > srednio ta ja i moj pies mamy po 3 nogi...

    I zmiana sredniej ilosci nog by Cie nie zmartwila?

  • 6. Data: 2009-02-07 11:53:10
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Gonzo pisze:

    > "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > I zmiana sredniej ilosci nog by Cie nie zmartwila?
    a i owszem byl by to problem ;) i wymagalo by dostosowania sie do nowej
    rzeczywistosci zarowno przeze mnie jak i przez psa:)

    a merytorycznie: skad takie dane (zrodlo)? os czasu nie jest opisana...
    jak masz bardziej precyzyjne wykrese to chetnie je obejze.

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. czy masz przypadkiem na imie Robert?

  • 7. Data: 2009-02-07 12:03:05
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    > a merytorycznie: skad takie dane (zrodlo)? os czasu nie jest opisana...
    > jak masz bardziej precyzyjne wykrese to chetnie je obejze.
    Ogloszenia z allegro, cena ofertowa 'kup teraz'.
    Codziennie spisywane 20 ofert, odrzucane skrajne 5 z kazdej strony.
    Czyli sma 200 to ostatnie 20 dni.

    > ps. czy masz przypadkiem na imie Robert?
    Nie.

  • 8. Data: 2009-02-07 13:10:47
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Gonzo pisze:

    > "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ogloszenia z allegro, cena ofertowa 'kup teraz'.
    > Codziennie spisywane 20 ofert, odrzucane skrajne 5 z kazdej strony.
    > Czyli sma 200 to ostatnie 20 dni.

    taki algorytm to niezbyt dobry pomysl (aczykolwiek nie znam lepszego).
    niektorzy pisza cena za cala dzialke i trzeba przeliczyc per m2 a inni
    pisza per m2. jak rozwiazujesz taki problem? jakie jest kryterium doboru
    ofert?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 9. Data: 2009-02-07 13:12:04
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Gonzo" <g...@n...net> pisze:

    > http://www.image-share.com/image.php?img=4/5.jpg
    >
    > Wykres pokazuje srednia cen za 1 mk. Dane za ostatnie 3 kwartaly,
    > gratuluje Ynvestorom.

    A dla działka budowlana jest dla ciebie inwestycją "na kwartały"? :-)

    A to że im się "wydłuży horyzont zwrotu" jest oczywiste,
    ale tylko *niektórym* do nieskończoności :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Kobieta jest twierdzą. Mężczyzna - jej więźniem.

  • 10. Data: 2009-02-07 13:16:15
    Od: x <l...@p...fm>

    Gonzo napisał(a):
    > http://www.image-share.com/image.php?img=4/5.jpg
    >
    > Wykres pokazuje srednia cen za 1 mk. Dane za ostatnie 3 kwartaly,
    > gratuluje Ynvestorom.

    Jesli chodzi o nieruchomosci to lepiej jest je miec niz nie miec nawet
    gdy ceny spadaja.