  • 1. Data: 2003-02-06 13:54:32
    Temat: Internetowy bank
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Jaki polecacie bank ,ktory oferuje swoje uslugi w internecie? Mozliwosc
    transakcji , sprawdzanie konta bezpieczne polaczenie etc.ect..
    Jest ich tyle ze nie sposob wybrac.
    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie..

    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

  • 2. Data: 2003-02-06 14:21:02
    Temat: Re: Internetowy bank
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    mBank of BRE Bank :-))

  • 3. Data: 2003-02-06 14:59:21
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    3 banki internetowe w Polsce to dużo? Nie sądzę!

    Polecam wszystkie trzy, w następującej kolejności:

    1. mBank (najbogatsza i najciekawsza oferta ze wszystkich trzech!)
    2. VW Bank direct (tu proszę zwrócić uwagę na Plus Konto - fajna skarbonka!)
    3. Inteligo (portfel do płacenia w sieci - usługa "Płacę z Inteligo" +
    najtańsza karta do płacenia w necie)

    Z banków marmurowych z dostępem internetowym to polecam jeszcze LGnet i jego
    netkonto.

  • 4. Data: 2003-02-06 16:30:39
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki polecacie bank ,ktory oferuje swoje uslugi w internecie? Mozliwosc
    > transakcji , sprawdzanie konta bezpieczne polaczenie etc.ect..
    > Jest ich tyle ze nie sposob wybrac.
    > Z gory dziekuje za wszelkie sugestie..

    Chyba mBank.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 5. Data: 2003-02-06 17:08:43
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > Jaki polecacie bank ,ktory oferuje swoje uslugi w internecie? Mozliwosc
    > transakcji , sprawdzanie konta bezpieczne polaczenie etc.ect..

    InterBRESOK

  • 6. Data: 2003-02-06 17:10:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    berdycz wrote:

    > InterBRESOK

    :-))))))))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-02-06 17:15:55
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > :-))))))))))

    Co się śmiejesz???:-))
    To jest najlepszy internetowy bank dla osób fizycznych!
    A, że drogi i nie dla wszystkich...

  • 8. Data: 2003-02-06 19:24:14
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    A nasze PEKAO ?

  • 9. Data: 2003-02-09 15:44:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Promo" <p...@p...onet.pl> napisał

    > Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to od listopada 2002 Inteligo należy
    > do PKO Bank Polski (więc jest bezpieczniejsze niż konto w jakimkolwiek innym
    > banku

    ROTFL

  • 10. Data: 2003-02-09 15:57:48
    Od: "Promo" <p...@p...onet.pl>

    Jeśli nie zależy Ci tak bardzo na opłatach to PKO BP jest bardzo dobre. Ja
    mam w INTELIGO (czyli w PKO BP) konto osobiste i na firmę od ponad roku. Z
    konta firmowego płacę ZUS, podatki i VAT. Co miesiąc otrzymuje mailem
    wyciągi z obu kont (to jest bezpłatne). W każdej chwili (12 w nocy, sobota
    czy niedziela) mogę (przez internet, telefon) sprawdzć stan konta i nadać
    przelew.
    Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to od listopada 2002 Inteligo należy
    do PKO Bank Polski (więc jest bezpieczniejsze niż konto w jakimkolwiek innym
    banku, chociażby BRE (mBank), który ostatnio ma straty. Z innych plusów,
    które mogę Ci wymienić to bezpłatne korzystanie z bankomatów EURONET i PKO
    BP oraz możliwość bezpłatnego wpłacania pieniędzy bezpośrednio na swoje
    konto w każdym oddziale PKO BP (tego ostatniego nie daje żaden inny bank
    internetowy). Minusem są, jak już wspominałem, pewne opłaty przy przelewach
    (0,99 zł za przelew) oraz opłata za kartę 0,99 zł m-cznie. Ale za to za samo
    założenie konta dostaniesz na dzień dobry 50 zł w ramach promocji dla nowych
    klientów. Gdyby interesowała Cię ta promocja to napisz do mnie na priv, a
    prześlę Ci szczegóły....