  • 1. Data: 2003-02-06 12:54:04
    Temat: niezawodność mbanku????
    Od: p...@p...onet.pl

    Otóż tak wybrałem się w podróż z kartą visa elektron w mbanku ,nie miałem
    zupełnie gotówki,miałem zamiar pobrać pieniądze w bankomacie przed odjazdem
    pociągu no i niestety godzina 9 rano karta nie jest akceptowana w żadnym
    bankomacie ,ja stercze na dworcu PKP i nie wiem co robić ide do kasy i chcę
    kupić bilet do Radomia ,niestety pani w okienku mówi odmowa dostępu ,do odjazdu
    mam parę minut,dzwonię szybko do mlinii a tu niespodzianka serwis nieczynny
    spróbuj później ,jakiez było moje zdziwienie , a że musiałem jechać nie miałem
    wyjścia musiałem wsiąść do pociągu niestety bez biletu ,no i jak można było sie
    spodziewać zostałem ukarany.Po przyjeździe do Radomia dzwonię znowu do mlinii
    no bo jak ja wrócę dostanę kolejny mMandat ,tym razem działa pani mówi że nic
    takiego nie miało miejsca ,po jakimś czasie przyznaje że owszem były
    przejściowe problemy w godzinach porannych ,złożyłem reklamacje .
    PS
    Trzeba jednak miec gotówkę .
    pozdrawiam paf.

  • 2. Data: 2003-02-06 13:14:17
    Temat: Re: niezawodność mbanku????
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Trzeba jednak miec gotówkę .
    > pozdrawiam paf.

    Przed podroza - jak najbardziej! Nie martw sie - czlowiek uczy sie na
    wlasnych bledach - choc sa one nieraz kosztowne :-/

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-02-06 13:50:14
    Od: "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > takiego nie miało miejsca ,po jakimś czasie przyznaje że owszem były
    > przejściowe problemy w godzinach porannych ,złożyłem reklamacje .

    a jeszcze jest cos takiego jak bilet kredytowy... troszke lepsze rozwiazanie
    od mandatu

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-02-06 16:05:17
    Od: "zajac77" <z...@h...pl>

    potwierdzam
    czasami zdarzaj sie takiw opisane sytuacje
    to lekka paranoia zeby bank internetowy tak czesto robil przerwy
    konserwacyjne lub inne przerwy!!
    to jakis absurd a poza tym informacja jest tylko na stronie www wiec jesli
    przez pare dni nie zagladam na strone banku to nawet nie mam szansy
    dowiedziec sie o planowanej przerwie
    TO MINE BARDZO WQRZA
    mogliby choc smsy wysylac z taka informacja

    zajac77

  • 5. Data: 2003-02-06 16:09:57
    Temat: Re: niezawodno?ć mbanku????
    Od: gogo <1...@w...pl>

    On 6 Feb 2003 13:54:04 +0100, p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >takiego nie miało miejsca ,po jakimś czasie przyznaje że owszem były
    >przejściowe problemy w godzinach porannych ,złożyłem reklamacje .

    Mam wrazenie jakbym czytal zale frajera

  • 6. Data: 2003-02-06 16:14:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "zajac77" <z...@h...pl> napisał w wiadomości

    > to jakis absurd a poza tym informacja jest tylko na stronie www wiec jesli
    > przez pare dni nie zagladam na strone banku to nawet nie mam szansy
    > dowiedziec sie o planowanej przerwie

    To jest bank interneowy ;), na ktory sam z wlasnej woli sie zdecydowales.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-02-06 16:24:04
    Od: p...@p...onet.pl

    Mam wrazenie jakbym czytal zale frajera

    ja też mam takie wrażenie jak ciebie czytam. Nie chodzi tu o przedstawienie
    żali tylko o fakt że lepiej mieć czasami gotówkę i nie ufać bezgranicznie w moc
    swojej karty.

  • 8. Data: 2003-02-06 16:35:52
    Temat: Re: niezawodnoÂ?Ä? mbanku????
    Od: gogo <1...@w...pl>

    On 6 Feb 2003 17:24:04 +0100, p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >żali tylko o fakt że lepiej mieć czasami gotówkę i nie ufać bezgranicznie w moc

    No i dopiero po fakcie sie o tym przekonales.
    Gdzie masz napisane ze nie moga zrobic przerwy kiedy chca na ile chca?
    Miej pratensje do siebie a nie wylewasz zale ze zaplaciles mandat

  • 9. Data: 2003-02-06 17:15:14
    Temat: Re: niezawodno+AMIAtgDEICE- mbanku????
    Od: p...@p...onet.pl

    Jak chcesz tak idiotycznie rozumować ,to gdzie masz napisane że mogą ? I
    wyrażaj się kolego ,bo frajerem to sobie możesz nazywać kolege z podwórka i to
    najlepiej jak niesłyszy bo jeszcze ci w zęby mógłby dać.

  • 10. Data: 2003-02-06 21:39:30
    Od: Michał <r...@p...fm>

    JaKi napisał(a):

    > Użytkownik "zajac77" <z...@h...pl> napisał w wiadomości

    > To jest bank interneowy ;), na ktory sam z wlasnej woli sie zdecydowales.

    Bez przesady - to jeszcze nei znaczy, że mam obowiązek codziennie zaglądać
    na strony mBanku - a te przerwy są notoryczne. Dawno temu wymyślono coś takiego
    jak email - minimalnym kosztem bank mógłby stać się bardziej klientfriendly.

    pozrawiam,
    MKR