  • 1. Data: 2003-02-06 13:48:48
    Temat: czy warto kupowac dolary?!
    Od: "Grzech" <s...@p...onet.pl>

    dolar w tej chwili jest tani i zastanawiam sie - jako ze mam mozliwosc
    otrzymac troche siana w dolarach - czy warto sie w to "pakowac" w obliczu
    zvlizajacej sie wojny?

    co myslicie o tego rodzaju inwestycjach w tym czasie?!
    z gory dziejki za wiadomosci

    gen. PIRX

  • 2. Data: 2003-02-06 13:53:26
    Temat: Re: czy warto kupowac dolary?!
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > zvlizajacej sie wojny?
    >
    > co myslicie o tego rodzaju inwestycjach w tym czasie?!

    Jeszcze nie - poszukaj sobie raportów analityków rynku walutowego i poczytaj
    trochę (np. www.efixpolska.com)