  • Data: 2004-04-18 14:28:17
    Temat: Re: Internet w PKO BP do konca tego polrocza!?!
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Apr 2004 16:06:37 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >A dlaczego mialoby od razu przenosic te konta?
    >Porownaj akwizycje roczna tych dwoch bankow (zwlaszcza PKO BP) to zobaczysz,
    >ze chpociaz procentowo mniej, to jednak zdobywaja klientow.
    >Juz w tym nielubieniu molochow nie popadajmy w skrajnosc

    nie wierze w dane przedstawiane przez te banki - pamietasz liczbe
    uzytkownikow bankowosci internetowej w Pekao S.A.?
    a na zwiekszenie ilosci rachunkow tez sa sposoby - np. obowiazek
    zalozenia konta przy korzystaniu z innych produktow (chocby kredyt
    hipoteczny)
    a juz twoj argument o "polskosci' PKO BP powalil mnie na kolana. to ja
    juz wole placic niemcom niz naszym politykom aferzystom i ich
    zaprzyjaznionym oligarchom.

    G.