  • Data: 2004-04-21 09:51:57
    Temat: Re: Internet w PKO BP do konca tego polrocza!?!
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c631ud$j5c$1@news.onet.pl>, usenet@[WYTNIJTO]nawara.info
    says...
    W watku <c631ud$j5c$1@news.onet.pl>, usenet@[WYTNIJTO]nawara.info
    piszesz...
    |Użytkownik "Poke" <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał w wiadomo=3Fci
    |

    |Mówisz o przelewach przychodz=3Fcych? Całkowicie powszechne, w znacznej
    |większo=3Fci polskich banków.

    Czyzby? No patrz, to ja z takich "bankow" nie korzystam.

    |Wiesz po co wprowadzono NRB ?

    Czyzby nrb likwidowal pomylki blednego nr konta? Ciekawe. Tak sie sklada
    ze moj prawnik ma na nieszczescie konto w PKO i nastapila pomylka -
    zamiast do mnie pieniadze zostaly przelane na jego konto. Oczywiscie
    nikt nie sprawdzil w PKO ze nazwisko a numer to dwie rozne sprawy - bo i
    po co. Na szczescie pieniadze splynely do osoby ktora znam i mimo
    naszych obustronnych wysilkow aby oficjalna droga zwrocic pieniadze
    (czyli przez bank) trwalo to prawie 2 miesiace. PKO znam bardzo dobrze -
    to chlam z informatyzacja i obsluga na poziome krola Cwieczka. Dobry dla
    starych babc i dziadkow z czasow komuny, ktorzy to ludzie po prostu sa
    przyzwyczajeni do jednego banku. Tak jak z np. TPSA - wsrod moich
    znajomych nikt nie korzysta z usulug smiesznych pozostalosci jedynie
    slusznego systemu poniewaz jest to pewna forma masochizmu.

    Ale jak wspomnialem Twoje pieniadze, Twoje sprawy - nic mnie to nie
    obchodzi - dla mnie trzymaj je nawet w skarpetce jezeli Cie to urzadza.

    EOT

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke