  • Data: 2004-04-21 10:39:01
    Temat: Re: Internet w PKO BP do konca tego polrocza!?!
    Od: SebCz <a...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Apr 2004 11:51:57 +0200, Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał:

    > In article <c631ud$j5c$1@news.onet.pl>, usenet@[WYTNIJTO]nawara.info
    > says...
    > W watku <c631ud$j5c$1@news.onet.pl>, usenet@[WYTNIJTO]nawara.info
    > piszesz...
    > |
    > Tak sie sklada
    > ze moj prawnik ma na nieszczescie konto w PKO i nastapila pomylka -
    > zamiast do mnie pieniadze zostaly przelane na jego konto.

    Cóż za zbieg okoliczności, prawda? ROTFL

    > Oczywiscie
    > nikt nie sprawdzil w PKO ze nazwisko a numer to dwie rozne sprawy - bo i
    > po co.

    Masz racje - bo i po co ?

    > Na szczescie pieniadze splynely do osoby ktora znam i mimo
    > naszych obustronnych wysilkow aby oficjalna droga zwrocic pieniadze
    > (czyli przez bank) trwalo to prawie 2 miesiace.

    Nie dziwię się bankowi - jeśli ktoś chciał przelać Twojemu prawnikowi (bo
    wskazał taki numer konta - poprawny na pewno, jesli był w formacie NRB) to
    to zrobił - co bankowi do tego ?

    [ciach emocjonalne wynurzenia]

    W podanej przez Ciebie sytuacji zamiast nazwy PKO wstaw kazdy inny bank -
    będzie podobnie. Nazwa odbiorcy nie ma po prostu znaczenia w dobie NRB. Na
    grupie jest sporo przykładów wysyłania przelewów do Kaczora Donalda albo
    do xxx xxxxx, poszukaj.
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....