  • Data: 2004-04-20 16:49:22
    Temat: Re: Internet w PKO BP do konca tego polrocza!?!
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> wrote:

    > Masz tutaj http://www.fkn.pl/news/id__14469/ jakosc PKO BP.

    Nie widzę nic poza komunikatem, który już znam. Nawet komentarze są
    różnorodne. Nie widzę też żadnego porównania z Pekao, więc po co w ogóle
    podałeś tego linka?

    > W 2004
    > roku ten super bank wprowadza we wszytkich oddzialach obsluge przez
    > interent.

    Owszem, wprowadza. To źle?
    Zważ, że PKO istniał jak jeszcze nas obu na świecie nie było. Czy sądzisz,
    że ruszenie takiego molocha, wyeliminowanie zaszłości historycznych, odnowa
    technologiczna i dostosowanie kadry do nowych realiów - to prosta sprawa?
    Łatwo jest mieć nowoczesny system, jak się startuje od zera.

    A jednak PKO powoli, ale konsekwentnie się unowocześnia. I póki co, z punktu
    widzenia obserwatora wygląda na to, że im to nieźle wychodzi. A na pewno idą
    w lepszym kierunku niż Pekao SA, które zeszło na psy niemożebnie.
    Nie musisz mi wierzyć, nie mam też zamiaru cię przekonywać na siłę -
    wystarczy, że poczytasz archiwum.

    A co do oferty - jak większość grupowiczów, mam kilka kont. A PKO przyda mi
    się ze względu na potężną infrastrukturę naziemną. Gdyby nie brak kanału
    internetowego, już dawno bym tam konto założył.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!