eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Inteligo - rozwiązanie umowy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 79

  • 71. Data: 2005-03-30 13:12:17
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Tez uruchomilem procedure zamykania konta w Inteligo.

    Dwa tygodnie temu wyslalem list polecony priorytet z dyspozycja zamkniecia
    konta - rozwiazania umowy (formularz zostal mi doslany mailem po uprzedniej
    prosbie w infolinii).
    Dzis dzwonie na infoilinie dowiedziec sie co i jak. Pismo doszlo.. Procedura
    uruchomiona. Mam czekac okolo 30 dni na zamkniecie konta. Dostane informacje
    mailem o saldzie zamykajacym rachunek.

    Mysle ze bedzie ok.

    Aha... infolinie maja fajna bo od razu zglasza sie konsultant i nie trzeba
    sluchac robotow i brnac przez #,* i numerki menu.

    Pozdrawiam
    Vx





  • 72. Data: 2005-03-30 14:19:05
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    VigoX napisał(a):

    > Aha... infolinie maja fajna bo od razu zglasza sie konsultant i nie trzeba
    > sluchac robotow i brnac przez #,* i numerki menu.

    Jeżeli naciśnięcie "0" to dla Ciebie brnięcie to OK... Bo zalogować sie
    i tak musiałeś...


  • 73. Data: 2005-03-30 14:55:17
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Szymon wrote:
    >> Pianę bijesz. Podaj tę mityczną "podstawę prawną"
    >
    > http://www.poczta-polska.pl/prawo.htm

    Oj słabiutko. Myslałam, że człowieka zatrudniającego sekretarki i nie
    mającego czasu na dzwonienie do banku stać na coś więcej :-)))


    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
    przyszłość/ Woody Allen


  • 74. Data: 2005-03-30 14:58:23
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ależ dziecko... Czy ja powiedziałem, iż identyfikuję się z owym
    > kerownikiem?

    Chłopcze, skoro jednak nie stac Cię na sekretarkę/sekretarza to może
    zadzwoniłbyś na te 0800121121. Np. z budki telefonicznej?


    > Normalnie kopara
    >> mi opadła. Że też TAKI człowiek ma czas zaszczycać skromne pbb swoją
    >> osobą. Czym sobie zasłużyliśmy na to wyróżnienie?
    >
    > A może to jest właśnie moja praca? Kilka postów niżej/wyżej ktoś
    > pisał o braku czasu by dzwonić na 0800 Inteligo. Też mu napiszcie, iż
    > jego czas nic nie jest wart, numer darmowy, więc niech siedzi, kręci
    > i nie marudzi :-)


    Twoją pracą jest zaszczycanie nas swoją obecnością? No to życzę Ci szybkiego
    zwolnienia - z pożytkiem dla Ciebie i nas.


    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
    przyszłość/ Woody Allen


  • 75. Data: 2005-03-30 14:59:21
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Szymon wrote:
    >> 0800121121 też.
    >
    > Sensacja. Co jeszcze muszę kupić, by móc _za darmo_ skorzystać z
    > Inteligo? :-)))


    Zrobić parę kroków do najbliżesz budki telefonicznej? Skorzystac z telefonu
    stacjonarnego? Nie wiem - za trudne dla Ciebie?


    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
    przyszłość/ Woody Allen


  • 76. Data: 2005-03-30 21:35:22
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Paweł" <n...@k...ru>

    > > Sensacja. Co jeszcze muszę kupić, by móc _za darmo_ skorzystać z
    > > Inteligo? :-)))
    >
    >
    > Zrobić parę kroków do najbliżesz budki telefonicznej?

    no wiesz - w kapciach nie wypada to znaczy że musiałby sobie jakieś buty
    sprawić

    a w dodatku czy pomyslałaś co by było gdyby np deszcz padał ?
    wtedy dochodzi koszt parasola ....

    ależ to wredne inteligo potrafi naciągać ludzi na niepotrzebne koszty
    ..............
    nie to co inne banki w których obsługa jest telepatyczna i nie ma żadnych
    takich ukrytych kosztów



  • 77. Data: 2005-03-30 22:06:14
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Szymon napisał(a):

    > Sensacja. Co jeszcze muszę kupić, by móc _za darmo_ skorzystać z Inteligo?
    > :-)))

    Ale tak poza tym to wszyscy zdrowi?


  • 78. Data: 2005-03-31 06:37:29
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d2ecgl$ngb$1@news.elsat.net.pl...
    > VigoX napisał(a):
    >
    > > Aha... infolinie maja fajna bo od razu zglasza sie konsultant i nie
    trzeba
    > > sluchac robotow i brnac przez #,* i numerki menu.
    >
    > Jeżeli naciśnięcie "0" to dla Ciebie brnięcie to OK... Bo zalogować sie
    > i tak musiałeś...

    chodzilo mi o numer 0800121121
    po wybraniu numeru od razu zglasza sie konsultant i mozna nawijac.
    Logowanie.. pewnie jest , ale ja tego nie robilem bo pogubilem wszytkie
    karty,.

    Mimo to uwazam ze infolinia Inteligo jest najbardziej "kontaktowa". Nie
    musialem wysluchiwac info o okazjach i promocjach tylko od razu wlaczyla sie
    mila pani. Nie jestem goloslowny bo w ostatnim czasie duzo dzwonilem po
    roznych infoliniach bankow wiec roznice poczulem od razu.
    Ale oczywscie kazdy moze to widziec inaczej...

    Pozdrawiam
    Vx



  • 79. Data: 2005-03-31 08:12:31
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    VigoX napisał(a):

    > chodzilo mi o numer 0800121121
    > po wybraniu numeru od razu zglasza sie konsultant i mozna nawijac.
    > Logowanie.. pewnie jest , ale ja tego nie robilem bo pogubilem wszytkie
    > karty,.

    Mam wrażenie, że mówisz o 0801121121. Na linii dla klientów 0800121121
    *jest* IVR, który prosi po kolei o identyfikator, telekod a później
    wpuszcza klienta do głównego menu.

    A jeśli chodzi o IVR, to jest to bardzo fajna sprawa, pod jednym
    warunkiem: jeżeli jest on skonstruowany dobrze.
    Jeżeli źle - to faktycznie może utrudnić skorzystanie z obsługi osobom
    niezaawansowanym. Niestety wiele IVRów jest źle przemyślanych. Na
    szczęście inteligo do nich nie należy.

strony : 1 ... 7 . [ 8 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1