eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowy › Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "VigoX" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Date: Thu, 31 Mar 2005 08:37:29 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <d2g6ni$8tc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d2baan$m78$1@news.dialog.net.pl> <d2bd1k$e52$1@news.elsat.net.pl>
    <d2be7d$p7v$1@news.dialog.net.pl> <d...@b...kjonca.bogus>
    <d2bfkr$qjr$1@news.dialog.net.pl> <d2bgov$ag8$1@inews.gazeta.pl>
    <d2biba$ssb$1@news.dialog.net.pl> <d2bkv0$39j$1@inews.gazeta.pl>
    <d2bmda$oo$1@news.dialog.net.pl> <d2e7er$ma$1@inews.gazeta.pl>
    <d2e8rk$cau$1@nemesis.news.tpi.pl> <d2ecgl$ngb$1@news.elsat.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: ph150.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1112251955 9132 217.99.192.150 (31 Mar 2005 06:52:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Mar 2005 06:52:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:342191
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d2ecgl$ngb$1@news.elsat.net.pl...
    > VigoX napisał(a):
    >
    > > Aha... infolinie maja fajna bo od razu zglasza sie konsultant i nie
    trzeba
    > > sluchac robotow i brnac przez #,* i numerki menu.
    >
    > Jeżeli naciśnięcie "0" to dla Ciebie brnięcie to OK... Bo zalogować sie
    > i tak musiałeś...

    chodzilo mi o numer 0800121121
    po wybraniu numeru od razu zglasza sie konsultant i mozna nawijac.
    Logowanie.. pewnie jest , ale ja tego nie robilem bo pogubilem wszytkie
    karty,.

    Mimo to uwazam ze infolinia Inteligo jest najbardziej "kontaktowa". Nie
    musialem wysluchiwac info o okazjach i promocjach tylko od razu wlaczyla sie
    mila pani. Nie jestem goloslowny bo w ostatnim czasie duzo dzwonilem po
    roznych infoliniach bankow wiec roznice poczulem od razu.
    Ale oczywscie kazdy moze to widziec inaczej...

    Pozdrawiam
    Vx


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1