  • 1. Data: 2005-03-29 11:18:07
    Temat: [ING] 6 zl/mies za niechciane konto standard
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    znikla mi taryfa zero i mam to konto standard, na ktore nie wyrazilem
    zgody. Widac zdanie klienta sie nie liczy. Myslalem że jak bank
    wymowil mi umowe rachunku ROR a na nowa forme zgody nie wyrazilem to
    umowa powinna wygasnąć!
    Co z nimi zrobic - jeszcze pewnie beda mnie obciazac po 6 zl/mies wg
    nowej TOiP
    *** blad ***

  • 2. Data: 2005-03-29 11:33:10
    Temat: Re: [ING] 6 zl/mies za niechciane konto standard
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    blad said the following On 2005-03-29 13:18:
    > znikla mi taryfa zero i mam to konto standard, na ktore nie wyrazilem
    > zgody. Widac zdanie klienta sie nie liczy. Myslalem że jak bank wymowil
    W liście (którego pewnie nie otrzymałeś, bo był wysłany zwykłym) było
    napisane, ze jeśli nie będzie żadnej dyspozycji to zmienią sami.
    > mi umowe rachunku ROR a na nowa forme zgody nie wyrazilem to umowa
    > powinna wygasnąć!

    > Co z nimi zrobic
    Ja wysłałem wypowiedzenie.
    - jeszcze pewnie beda mnie obciazac po 6 zl/mies wg
    > nowej TOiP
    Jeśli dobrze zrozumiałem ulotkę to przez 3 mies. nie. Później owszem.

    KJ

  • 3. Data: 2005-03-29 11:40:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"

    > W liście (którego pewnie nie otrzymałeś, bo był wysłany zwykłym)
    > było napisane, ze jeśli nie będzie żadnej dyspozycji to zmienią
    > sami.

    protestowalem elektronicznie z podpisem pgp przez ingonline

    > - jeszcze pewnie beda mnie obciazac po 6 zl/mies wg
    > Jeśli dobrze zrozumiałem ulotkę to przez 3 mies. nie. Później
    > owszem.

    Mialem taryfe 0 wiec rozumiem, ze odnosnik 1 o promocji mnie nie
    dotyczy - chyba ze tak jak zwykle pisza co innego a robią co innego
    *** blad ***
    cytat:
    1 promocja - rachunki otwierane od dnia 29.03.2005 r. zwolnione z 3
    kolejnych opłat za prowadzenie rachunku, nie licząc miesiąca w którym
    otwarto rachunek. Promocja obejmuje nowych nie posiadających
    dotychczas w Banku rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w złotych.
    Promocja dotyczy wyłącznie jednego rachunku.

  • 4. Data: 2005-03-29 20:17:21
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 05-03-29 13:40, Użytkownik blad napisał :

    > protestowalem elektronicznie z podpisem pgp przez ingonline

    to jest nas dwóch, z tym, że ja nie wyraziłem zgody na zamianę przez
    złożenie stosownego pisemka w oddziale. Ale konto mi zamienili na
    Standard. Oj będze się działo.

    andy_nek

  • 5. Data: 2005-03-30 13:02:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos"

    > to jest nas dwóch, z tym, że ja nie wyraziłem zgody na zamianę przez
    > złożenie stosownego pisemka w oddziale. Ale konto mi zamienili na
    > Standard. Oj będze się działo.

    wlasnie zadzwonila pani z mojego oddzialu ING do ktorego "online"
    przekazal sprawę i stwierdziła, że pismo wyszło (nie na adres
    korespondencyjny) i bylo w nim ICH WYPOWIEDZENIE UMOWY i rachunek mogą
    zamknąć od ręki.
    Nie jest to dla mnie wygodne bo dopiero ponad tydzien maja byc karty
    przedplacone świeże więc wyraziła zgodę że jak się w kwietniu po kartę
    w oddziale pokażę to zamkniemy rachunek od ręki a do tego czasu żadnej
    prowizji 6 zł za prowadzenie mi nie naliczą.
    Potwierdziło się, że byli posiadacze taryfy zero beda placic 6
    zl/mies.
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-04-07 16:00:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > powinna wygasnąć!
    > Co z nimi zrobic - jeszcze pewnie beda mnie obciazac po 6 zl/mies wg
    Właśnie sie zalogowałem. I z listy rachunków zniknęło mi konto standard
    - wygląda na to ze zamknęli. (Hmm, właściwie należałoby sprawdzić co z
    okresem wypowiedzenia :), ale mi się nie chce)

    Z ciekawostek: dalej mam podgląd funduszy inwestycyjnych (co, jeśli
    dobrze zrozumiałem opis było możliwe tylko w przypadku posiadania r-ku
    bieżącego). No chyba że maestro PP liczy sie jako r-k bieżący. :-)

    KJ

  • 7. Data: 2005-04-07 18:56:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > Właśnie sie zalogowałem. I z listy rachunków zniknęło mi konto
    > standard - wygląda na to ze zamknęli.

    ja mam standard nadal - powiedzieli ze bez oplat az przyjde i zamkne
    innym 6 zl/mies beda kasowac tak jak stoi w TOiP :-)
    *** blad ***