    From: m...@i...pl (Adam_mb)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje
    Date: Mon, 4 Feb 2002 19:02:36 +0000 (UTC)

    "AMRA" <a...@a...com> napisal w <a3mhmr$96k$1@news.onet.pl>:

    >No i ludzie zarabiali - przechytrza glupi bank.
    >A teraz krzyk - ze trzeba placic....
    >
    >Placic trzeba za wszystko!

    Jesli chodzi o inteligo:
    widocznie zweryfikowało swoje biznesplany... albo własnie o to chodziło,
    najpierw - pozyskać dużo klientów, zdobyć pozycję,
    potem - starać się przekształcić tych klientów w "aktywnych".

    Dla powodzenia biznesu wystarczy im pewnie 1/3 tego, co maja, ale za to
    KORZYSTAJACYCh i placacych kartami, wiec te działania sa dla mnie jak
    najbardziej zrozumiałe... w końcu i tak procenty maja niezle, interfejs jest
    ok. A wady ma każdy, "kochaj albo rzuć" ;-)

    Btw - bzwbk ma liczbe e-użytkowników zbliżona do inteligo. Tam nie ma
    bezpłatnych kont (za wyj. studenckich), oprocentowanie jest niższe, nie ma
    tele-centrum i możliwosci zdalnego załatwienia przez telefon prawie
    wszystkiego, elixir kosztuje o połowę więcej i jakos to się im kręci.

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam