  • 1. Data: 2002-12-30 13:14:12
    Temat: Inteligo dziwne zachowanie systemu
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Witam

    zauwazylem cos dziwnego w systemie Inteligo, a mianowicie mialem dwie
    blokady po 2000 i wszystko bylo OK.
    Przyklad: Dostepne srodki: 1000 , saldo 5000
    Sprawdzilem niedawno stan rachunku a tam srodki dostepne " -3000 , saldo
    :1000. W histori byly juz te transakcje, ele w zablokowanych tez widnialy.
    Czy ktos sie tez spotkal z czyms takim

    MArcin P.

  • 2. Data: 2002-12-30 13:19:05
    Temat: Re: Inteligo dziwne zachowanie systemu
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin"
    (...)
    > W histori byly juz te transakcje, ele w zablokowanych tez widnialy.
    > Czy ktos sie tez spotkal z czyms takim

    to sie zdaża nie tylko w inteligo - ksiegowanie nie zawsze znajduje do pary
    zrobioną wczesniej blokadę i wtedy blokada musi sie sama przeterminowac lub
    znoszą ją po reklamacji.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-12-30 14:16:26
    Od: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>

    "Marcin" <m...@w...pl> wrote in message news:aupgsu$n$1@news.onet.pl...
> [...]
    > :1000. W histori byly juz te transakcje, ele w zablokowanych tez widnialy.

    czesc Grupa!
    ja zauwazam cos innego na inteligo - jego powolnosc w ksiegowaniu przelewow
    przychodzacych na moje konto

    zalozylem sobie inteligo po poltorarocznym uzywaniu lgnetu - tu, w lg wplaty
    na konto i przelewy sa duzo szybciej widoczne (wplaty natychmiast!)

    natomiast jak przelewam sam sobie do inteligo, a takze jak wplacam w
    oddziale to nie widze wplywow po 2-3dni

    to mnie troche rozczarowuje
    pozdrawiam Wszystkich i dosiego roku
    zbyszko

  • 4. Data: 2002-12-30 16:20:09
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Zbyszko Janke" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

    > czesc Grupa!
    > ja zauwazam cos innego na inteligo - jego powolnosc w ksiegowaniu
    przelewow
    > przychodzacych na moje konto

    U mnie dziala wrecz idealnie o 13:20 przelew z mbanku w inteligo jest o
    17:10

> [...]
    > na konto i przelewy sa duzo szybciej widoczne (wplaty natychmiast!)
    >
    > natomiast jak przelewam sam sobie do inteligo, a takze jak wplacam w

    Pare dni temy wplacalem w odziale PKO BP SA okolo godz. 11 a o 15 bylo juz
    na koncie czyli wszytko jest OK. Nie wiem czemu u Ciebie jest takie dlugie
    ksiegowanie moze recznie ksieguja bo jest jakis blad w numerze ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-12-30 16:22:24
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

> [...]
    pary
    > zrobioną wczesniej blokadę i wtedy blokada musi sie sama przeterminowac

    Rzeczywiscie jest tak jak piszesz najpierw ksieguja a po kilkudziesieciu
    minutach zdejmuja blokady. Spradzilem z 0,5 godz pozniej juz wszystko bylo
    OK

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-12-30 16:43:17
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin"
    (....)

> [...]
    > na koncie czyli wszytko jest OK. Nie wiem czemu u Ciebie jest takie dlugie
    > ksiegowanie moze recznie ksieguja bo jest jakis blad w numerze ?

    tez juz kilka razy sprawdzalem wplate gotowkowa w oddziale PKOBP -
    najpozniej o 15:20 juz jest jak wplace przed 11.
    Przelewy z innych bankow deklaruje z data przyszla - wychodzą rano a o 11:15
    juz sa w Inteligo.
    Opozniona wplata gotowkowa wykonana w LG z pewnoscia zalezy nie od Inteligo
    a od LG.
    "Zbyszko Janke" - sprobuj wplacic na poczcie - czy opoznienie tez bedzie
    winą Inteligo ? :-)))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-12-30 17:21:59
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Witam, sory blad ze poszlo na priva :)

> [...]
    > najpozniej o 15:20 juz jest jak wplace przed 11.
    > Przelewy z innych bankow deklaruje z data przyszla - wychodzą rano a o

    Widze ze dosc dobrze sie orientujesz w sprawach bankowych, bo wlasnie sie
    zastanawiam do ktorej godz nalezy wplacic w odziale PKO BP zeby sie zalapalo
    na poszczegolne sesje elixir. Najbardziej sie zastanawiam czy wplacajac do
    9:00 rano zalapie sie na 1 sesje elixiru i w inteligo bedzie juz o 12.

    Druga sprawa wplacjac o 9 a Ajencji PKO kiedy mozna sie spodzieac wplaty na
    koncie Inteligo.

    Marcin

  • 8. Data: 2002-12-30 17:26:45
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:aupvdk$re8$1@news.onet.pl, Marcin wrote:

> [...]
    > sie zalapalo na poszczegolne sesje elixir. Najbardziej sie
    > zastanawiam czy wplacajac do 9:00 rano zalapie sie na 1 sesje elixiru

    O 9:00 to juz sie raczej na 2. sesje zalapiesz.

    > Druga sprawa wplacjac o 9 a Ajencji PKO kiedy mozna sie spodzieac
    > wplaty na koncie Inteligo.

    W Ajencji zwykle o dzien pozniej niz w oddziale, bo ajent zazwyczaj
    wieczorem zanosi wszystko do oddzialu.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2002-12-30 17:59:28
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O 9:00 to juz sie raczej na 2. sesje zalapiesz.

    > W Ajencji zwykle o dzien pozniej niz w oddziale, bo ajent zazwyczaj
    > wieczorem zanosi wszystko do oddzialu.

    Dzieki za info. Jak bedzie mi sie chcialo to moze jeszcze w tym tygodniu
    sprubuje sprawdzic te wplaty w PKOBP

  • 10. Data: 2002-12-31 18:48:11
    Od: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    Inteligo
    > a od LG.
    > "Zbyszko Janke" - sprobuj wplacic na poczcie - czy opoznienie tez bedzie

    czesc
    ja nie pisze ze winne jest inteligo - pisze o rozczarowaniu. a lgnet tez
    chyba winien nie jest, do innych bankow przelewy wyslane z lg rano wchodza
    na konta po poludniu. wiec w czym winien lg?
    poza tym wplata gotowkowa w oddziale pko w poznaniu w piatek byla ksiegowana
    w inteligo we wtorek. to tez rozczarowuje. ale tu na pewno nie ma winy lgnet
    :)))
    uklony dla grupy
    zbyszko