  • 1. Data: 2002-12-30 11:48:06
    Temat: Problem z VC Lukas...
    Od: Raven <2...@w...pl>

    Witam
    Ano pojawil sie nastepujacy problem z VC... ukruszyla mi sie karta -
    inaczej mowiac pekla i to niefortunnie na pasku magnetycznym.
    Z jakimi oplatami sie to moze wiazac i jak najlepiej ta sprawe mozna
    rozwiazac ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-30 13:46:22
    Temat: Re: Problem z VC Lukas...
    Od: "TOP" <o...@e...com>

> [...]
    >inaczej mowiac pekla i to niefortunnie na pasku magnetycznym.
    >Z jakimi oplatami sie to moze wiazac i jak najlepiej ta sprawe mozna

    25 PLN za wydanie duplikatu karty. Jeśli pękniecie jest samoistne (nie ma
    śladów niewłaściwego użytkowania karty) należy na to zwrócić uwage doradcy i
    reklamować jako wade materiałową. Domyślna odpowiedź doradcy i defaultowe
    ustawienie systemu Lukasa jest na pobieranie opłaty, więc to na czyj koszt
    będzie wymiana zależny od siły argumentów Twoich lub doradcy.
    Dodatkowo należy sie oswoić z myślą że przez 2 tygodnie będziesz bez karty
    (moja przyszła do oddziału dokładnie 14'tego dnia), bo ponoć procedura jest
    taka że CK nie wytłoczy nowej karty jeśli nie dostanie na podmiankę starej.
    Karta jest (ponoć, bo nie sprawdzałem) blokowana w momencie zarejestrowania
    operacji w systemie, więc wszystkie szczegóły należy wyjaśnić zanim reklamacja
    zostanie wprowadzona, bo później już nie ma odwrotu (a to sprawdziłem).

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl