    From: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo dziwne zachowanie systemu
    Date: Mon, 30 Dec 2002 15:16:26 +0100

    "Marcin" <m...@w...pl> wrote in message news:aupgsu$n$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > zauwazylem cos dziwnego w systemie Inteligo, a mianowicie mialem dwie
    > blokady po 2000 i wszystko bylo OK.
    > Przyklad: Dostepne srodki: 1000 , saldo 5000
    > Sprawdzilem niedawno stan rachunku a tam srodki dostepne " -3000 , saldo
    > :1000. W histori byly juz te transakcje, ele w zablokowanych tez widnialy.
    > Czy ktos sie tez spotkal z czyms takim
    >
    > MArcin P.

    czesc Grupa!
    ja zauwazam cos innego na inteligo - jego powolnosc w ksiegowaniu przelewow
    przychodzacych na moje konto

    zalozylem sobie inteligo po poltorarocznym uzywaniu lgnetu - tu, w lg wplaty
    na konto i przelewy sa duzo szybciej widoczne (wplaty natychmiast!)

    natomiast jak przelewam sam sobie do inteligo, a takze jak wplacam w
    oddziale to nie widze wplywow po 2-3dni

    to mnie troche rozczarowuje
    pozdrawiam Wszystkich i dosiego roku
    zbyszko