  • 1. Data: 2002-12-30 09:20:36
    Temat: kredyt hipoteczny od 3,26%
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Ludziska, nie przepłacajcie.
    jak kredyt na dom/mieszkanie to tylko w banku hipotecznym. Odsetki w złotych
    tylko 8,5% rocznie , we Frankach Szwajcarskich całe 3,26% rocznie !!!.
    Prowizja za rozpatrzenie wniosku od 2%. Taniej nie było i już nie
    będzie. Jest jedno ale. Potrzebne jest zabezpieczenie w postaci hipoteki.
    Jeśli domu jeszcze nie ma to trzeba znaleźć inną nieruchomość z czystą
    hipoteką.
    Warto nawet zamienić kredyt uzyskany w innym banku. Mój znajomy miał kredyt
    w BPH/PBK w CHF na 20 lat oprocentowanie LIBOR + 5%, kwota ok. 150 tys. zł.
    Zamienił go na mój kredyt, tj. LIBOR + 2,5%, razem 3,26%. Teraz płaci 790 zł
    na miesiąc zamiast ponad 1000 zł jak przedtem. Po opłaceniu wszystkich
    kosztów zaoszczędzi ok. 40.000 zł. Jak by ktoś był zainteresowany
    wyliczeniami to zapraszam. Proszę o podanie mailem kwoty kredytu, długości
    kredytowania ew. wysokości raty. Także czy w walucie CHF, EURO,USD, czy PLN.
    Pozdrawiam Yerry. (j...@g...pl)

  • 2. Data: 2002-12-30 09:41:32
    Temat: Re: kredyt hipoteczny od 3,26%
    Od: s...@p...onet.pl

    spadaj naganiaczu

  • 3. Data: 2002-12-30 09:47:04
    Od: LeszekR. <l...@o...pl>

    [ Swego czasu Yerry wyskrobał(a): ]

> [...]
    |tylko 8,5% rocznie , we Frankach Szwajcarskich całe 3,26% rocznie !!!.
    |Prowizja za rozpatrzenie wniosku od 2%. Taniej nie było i już nie

    No chyba że z Kasy Mieszkaniowej. Kredyt w PLN obecne oprocentowanie 4%.

    Pozdrawiam, LeszekR.
    GG 1644582
    --
    Opowiadając na prv. zmień w adresie otnok na konto.

  • 4. Data: 2002-12-30 10:39:38
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    od wujka bedzie jeszcze taniej !!!!

  • 5. Data: 2002-12-30 12:57:34
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    > Zamienił go na mój kredyt, tj. LIBOR + 2,5%, razem 3,26%. Teraz płaci 790

    > na miesiąc zamiast ponad 1000 zł jak przedtem.

    A jak to rewelacja. Libor 6M obecnie jest 0,76 (ca.) a marża w zasadzie nie
    przekracza 3 %, a jak masz duży udział własny to jeszcze mniej (-0,5%).
    Takie warunki się dostaje wchodząc z ulicy, więc gdzie tu rarytas????
    I do tego 2% prowizji - zdzierstwo.

    Powodzeniu w łapaniu ..
    Arek

  • 6. Data: 2002-12-30 13:28:10
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > kredytowania ew. wysokości raty. Także czy w walucie CHF, EURO,USD, czy PLN.

    Jest to juz czwarty temat (tej samej treści), który otworzyłeś na tej liście.
    Rozumiem, że chcesz zarobic. Tylko miejsce jest nie odpowiednie. Tensor1.

  • 7. Data: 2002-12-30 21:19:23
    Od: kulka <k...@N...net>

    "Yerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w złotych tylko 8,5% rocznie , we Frankach Szwajcarskich całe 3,26%
    > rocznie !!!. Prowizja za rozpatrzenie wniosku od 2%. (...)

    Wysyłasz tego samego posta już drugi raz w przeciągu paru dni.
    Wysłałeś go także na pl.praca.oferowana.
    A na dodatek nie raczysz odpowiedzieć na maila.

    Wszystko to rzuca cień na atrakcyjność "Twojej" super oferty, poddaje
    wątpliwość Twoje intencje a an dodateki sugeruje, że warto wrzucić Cię
    do KF:)

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.