  • 1. Data: 2002-12-30 10:09:59
    Temat: W jaki sposób skutecznie zamknąć konto w Pekao?
    Od: "Salo" <s...@o...pl>

    Około półtora roku temu zamknąłem (tak mi się wydawało) konto w tym banku.
    Na jesieni w tym roku dostałem od nich jakieś reklamowe śmieci, a dzisiaj na
    poczcie odebrałem PIN do mojego konta. Zadzwoniłem do oddziału banku i
    dowiedziałem się że konto istnieje ale jest zamknięte i nie wiedzą dlaczego
    dostaję od nich te prezenty. Czy ktoś wie jak się pozbyć kontaktów z tym
    cholernym bankiem?

  • 2. Data: 2002-12-30 10:12:57
    Temat: Re: W jaki sposób skutecznie zamknąć konto w Pekao?
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Salo <s...@o...pl> wrote:
    > dostaję od nich te prezenty. Czy ktoś wie jak się pozbyć kontaktów z tym
    > cholernym bankiem?

    1. Napisać pismo zakazujące przetwarzania Twoich danych.
    2. Jeżeli nie poskutkuje to iść do sądu i zgarnąć szmal.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2002-12-30 13:12:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 30 Dec 2002 10:12:57 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca
    <_...@i...pl> wrote:

    >1. Napisać pismo zakazujące przetwarzania Twoich danych.
    >2. Jeżeli nie poskutkuje to iść do sądu i zgarnąć szmal.

    No nie wiem czy to takie proste. O ile celach marketingowych zabronic
    przetwarzac mozna to z PINem czy karta moze byc juz gorzej.
    To przeciez dalej jest przetwarzanie w celach bankowych. Przetwarzanie
    niezgodne z regulaminem i umowa bo przeciez konta juz nie ma, ale czy
    aby na pewno da sie to podciagnac pod naruszenie ustawy o ODO ?

    Ale oczywiscie pismo zabraniajace przetwarzania w celach marketigowych
    zlozyc warto (kopie z pieczatka zachowac), moze znowu jakies reklamy
    wysla i wtedy odszkodowanko :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 4. Data: 2002-12-30 13:29:28
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > Ale oczywiscie pismo zabraniajace przetwarzania w celach marketigowych
    > zlozyc warto (kopie z pieczatka zachowac), moze znowu jakies reklamy
    > wysla i wtedy odszkodowanko :).

    to też nie jest proste :))
    musisz wykazać, że poniosłeś wymierną szkodę
    straty tylko "moralne" raczej nie zostaną wycenione za dobrze :((

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2002-12-30 14:28:35
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:

    > to też nie jest proste :))
    > musisz wykazać, że poniosłeś wymierną szkodę
    > straty tylko "moralne" raczej nie zostaną wycenione za dobrze :((

    Nie musisz. Jest juz precedens.
    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2002-12-30 14:35:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 30 Dec 2002 14:28:35 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca
    <_...@i...pl> wrote:

    >Nie musisz. Jest juz precedens.

    A od kiedy polskie prawo opiera sie na precedensach ?
    Z reszta ten "precedens" to o ile dobrze kojarze juz dosc mityczna
    (powtarzana pozniej w roznych wersjach) sprawa pocztowki wyslanej
    przez LG. Ostatnie wiarygodne informacje jakie slyszelismy to wyrok na
    kilkanascie tysiecy w pierwszej instancji i zapowiedz odwolania sie
    przez bank.
    O finale juz nikt tu nie pisal. Ktos wie jak to sie na prawde
    skonczylo ?

  • 7. Data: 2002-12-30 14:45:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał:

    > Nie musisz. Jest juz precedens.

    ROTFL LOL buahahaha

  • 8. Data: 2002-12-30 15:03:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" napisał:

    > Ostatnie wiarygodne informacje jakie slyszelismy to wyrok na
    > kilkanascie tysiecy w pierwszej instancji i zapowiedz odwolania sie
    > przez bank.

    Tym bardziej, ze jest takie powiedzenie: "nieznane sa wyroki boskie i ....
    sadow rejonowych" ;-)))))
    W praktyce, to samo mozna powiedziec takze o SO i SA, a czasem nawet o
    orzeczeniach SN ;-///

    > O finale juz nikt tu nie pisal. Ktos wie jak to sie na prawde
    > skonczylo ?

    Mysle, ze pytanie jest zle zadane ;-) nowiem nalezy sie dowiedziec _czy_
    zostala juz rozpoznana apelacja ;-) Nie pamietam juz kwoty, ale pewnie tez
    bedzie przyslugiwala kasacja... co powoduje, ze zanim wyrok sie uprawomocni
    minie spoooooro czasu. A i to nie gwarantuje sukcesu.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 9. Data: 2002-12-30 19:58:17
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > O finale juz nikt tu nie pisal. Ktos wie jak to sie na prawde
    > skonczylo ?

    Bank wygrał. Powód poniósł koszty i płacze:-))

  • 10. Data: 2002-12-30 21:59:02
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

    > Bank wygrał. Powód poniósł koszty i płacze:-))

    Pisali gdzieś o tym ?
    Jakiś link ?
    Grzegorz