  • 1. Data: 2002-12-30 10:01:26
    Temat: potrzebna pomoc od kogos kto ma konto w mbanku i inteligo
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Witam potrzebuję pilnie na swoim koncie w mbanku 0,30 zł (trzydzieści
    groszy),

    mam konto w inteligo i oczywiście w Mbanku.

    potrzebuję kogoś kto ma również konta w tych bankach.

    proponuję postepowanie następujące:

    wpłacam email money z INTELIGO na konto w INTEligo 0,30 zł (trzydzieści
    groszy),

    a ktoś ze swojego konta w mbanku przeleje mi na konto w mBanku 0,30 zł
    (trzydzieści groszy),

    reasumując:
    potrzebuję osoby, która ma środki w mBanku i Inteligo.

    --
    tatko1971

    -------
    Sukces jest jak pierdnięcie,
    własny ładnie pachnie,
    cudzy śmierdzi.
    -------

  • 2. Data: 2002-12-30 10:35:28
    Od: s...@o...pl

    > reasumujšc:
    > potrzebuję osoby, która ma œrodki w mBanku i Inteligo.

    a po co?

  • 3. Data: 2002-12-30 10:45:03
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    s...@o...pl wrote:

    > a po co?

    pewnie ma na koncie 49.70 i chce skorzystac z bankomatu

  • 4. Data: 2002-12-30 10:58:08
    Od: s...@o...pl

    > pewnie ma na koncie 49.70 i chce skorzystac z bankomatu