  • 1. Data: 2004-05-25 13:32:18
    Temat: [Inteligo]Zarządzanie kanałami dostępu przez WWW
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Nowa funkcjonalność serwisu transakcyjnego Inteligo umożliwi Ci swobodne
    zarządzanie wszystkimi kanałami dostępu do Twojego konta: WWW, WAP i
    automatycznym serwisem telefonicznym (IVR).

    Dzięki nowej funkcjonalności serwisu możesz samodzielnie aktywować lub
    blokować dostęp, a także zmieniać oraz nadawać hasła do poszczególnych kanałów
    dostępu do Twojego konta. To proste - wystarczy, że zalogujesz się w serwisie
    WWW, a następnie w sekcji 'Moje dane' wybierzesz z lewego menu pozycje 'Kanały
    dostępu'. Pozycja ta zastąpiła dotychczasowe: "Zmień hasło WWW", "Zmień hasło
    WAP".

    Kanały dostępu mogą mieć status: aktywny, zablokowany lub tymczasowy. Status
    tymczasowy pojawia się w momencie, gdy nadałeś hasło tymczasowe i nie
    zmieniłeś go jeszcze na hasło stałe.

    W sekcji kanały dostępu znajdziesz też dokładną informację o ostatnim udanym
    lub nieudanym logowaniu do każdego z serwisów Inteligo!

    http://www.inteligo.pl/infosite/html/nowosci_main_Za
    rzadzanie_kanalami_dostepu_przez_WWW.htm

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 2. Data: 2004-05-25 14:48:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Marcin Dominiak napisał:

    > dostępu do Twojego konta. To proste - wystarczy, że zalogujesz się w serwisie
    > WWW, a następnie w sekcji 'Moje dane' wybierzesz z lewego menu pozycje 'Kanały
    > dostępu'.

    NIE, to NIE JEST proste...
    umieszczenie tego, a także działu kart VISA i aktywowania kart kodów w
    sekcji 'moje dane' jest conajmniej NIELOGICZNE, a nie proste... proste
    to by było, gdyby nie trzeba było tego specjalnie opisywać gdzie należy
    tego szukać...

  • 3. Data: 2004-05-25 15:46:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > NIE, to NIE JEST proste...

    a co stanie sie jak zablokuje sobie dostep www i telefoniczny?
    Jak to potem odblokować?
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-05-25 15:48:05
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad wrote:

    [..]

    > a co stanie sie jak zablokuje sobie dostep www i telefoniczny?
    > Jak to potem odblokować?
    > *** blad ***

    Przez WAP ;-) albo SMS .

    KJ

  • 5. Data: 2004-05-25 15:50:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik blad napisał:

    > a co stanie sie jak zablokuje sobie dostep www i telefoniczny?
    > Jak to potem odblokować?

    Przez połączenie z konsultantem.