  • 1. Data: 2004-05-25 11:35:17
    Temat: BPH doi i dlatego ma wyniki :-)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Tak mała ciekawostka. Uprzedzam, że mogę być nieprecyzyjny, bo papiery zostały
    chwilowo w oddizale.

    Rzecz dotyczy KK Mastercard Silver (pewnie i innych).
    Klient ma prawo zrezygnować do 14 dni od daty jakiejśtam z karty bez pobierania
    opłaty za kartę. Bank natomiast pobiera opłatę manipulacujną za wydanie karty.
    I tu sedno: opłata manipulacyjna jest równa opłacie za kartę :-)

    Jacek

  • 2. Data: 2004-05-25 16:12:34
    Temat: Re: BPH doi i dlatego ma wyniki :-)
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-25 13:35, Jacek wrote:
    > Klient ma prawo zrezygnować do 14 dni od daty jakiejśtam

    Art. 18 ustawy o EIP:
    "Posiadacz może odstąpić od umowy o kartę płatniczą w terminie 14 dni od
    dnia otrzymania pierwszej karty płatniczej, o ile nie dokonał żadnej
    operacji przy użyciu tej karty. W takim przypadku wydawca zwraca
    posiadaczowi kwotę poniesionych opłat. Wydawca może obciążyć posiadacza
    kosztami związanymi z wydaniem karty płatniczej, w zakresie
    przewidzianym w umowie."

    > I tu sedno: opłata manipulacyjna jest równa opłacie za kartę :-)

    Jeśli twierdzisz/twierdzą, że marża banku jest zerowa (koszty wydania
    karty równe opłacie za wydanie karty), to ja nie widzę podstaw do
    wyciągania wniosków o dojeniu klientów przez BePeHahaha... ;-))

    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-05-26 06:11:35
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Jeśli twierdzisz/twierdzą, że marża banku jest zerowa (koszty wydania
    > karty równe opłacie za wydanie karty), to ja nie widzę podstaw do
    > wyciągania wniosków o dojeniu klientów przez BePeHahaha... ;-))

    No zaiste muszę się z Tobą zgodzić - Bank Przemysłowo (c)Harytatywny? :-)

    Jacek