  • 1. Data: 2004-05-25 11:43:08
    Temat: Help: Kredyt samochodowy (bez zyrantow)
    Od: "Evilll" <x...@x...pl>

    Czy mozecie polecic jakies banki, w których mozna uzyskac kredyt samochodowy
    na godziwych warunakch, raty zmienne >>bez zyrantow<< na ok 35000zł (nowy
    samochód).
    Help to pilne bo BGŻ sprawdził już dwóch żyrantów i obu odrzucił :(
    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-05-25 12:06:40
    Temat: Re: Help: Kredyt samochodowy (bez zyrantow)
    Od: Jarek Dukat <p...@s...xx>

    Evilll wrote:

> [...]
    > samochód).
    > Help to pilne bo BGŻ sprawdził już dwóch żyrantów i obu odrzucił :(

    To Ty odrzuc BGZ i idz do innego banku :)

    Pozdr.
    JD

  • 3. Data: 2004-05-25 17:52:30
    Temat: Re: Kredyt samochodowy (bez zyrantow)
    Od: "sebgab" <s...@p...onet.pl>

    PTF ma w ofercie kredyt samochodowy CC-Banku - bank poznański. Albo
    Multibank

    pozdrawiam

    sebgab

    P.S.
    Cholera nikt mi nie płaci za tą reklamę

  • 4. Data: 2004-05-25 22:32:47
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    sebgab <s...@p...onet.pl> wrote:

    > P.S.
    > Cholera nikt mi nie płaci za tą reklamę

    A za pisanie nad postem? ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 5. Data: 2004-05-26 04:56:42
    Od: "sebgab" <s...@p...onet.pl>

    > A za pisanie nad postem? ;)

    Tymbardziej nikt mi za to nie płaci. Teraz lepiej :)

    pozdrawiam

    sebgab