  • 1. Data: 2004-05-25 11:23:03
    Temat: Prowizja - Inteligo
    Od: "P" <p...@S...pl>

    Witam,
    Mam pytanie. Jak to jest do konca z oplata za prowadzenie konta Inteligo.
    Czy wystarczy, ze cały czas saldo musi byc > 100, zeby nie placic prowizji,
    czy miesieczne wplywy na konto musza byc > 100 zl. Troche sie w tym
    pogubilem, bo slyszalem juz rozne opinie na ten temat
    Bardzo prosze o uswiadomienie mnie w tej kwestii :)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-25 11:25:45
    Temat: Re: Prowizja - Inteligo
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    P wrote:
> [...]
    > pogubilem, bo slyszalem juz rozne opinie na ten temat
    > Bardzo prosze o uswiadomienie mnie w tej kwestii :)

    zeby nie placic 5zl za prowadzenie konta potrzebne ci SALDO > 100zl
    czyli wystarczy ze masz >100 saldo srednie w miesiacu i nie zaplacisz
    oplat za prowadzenie konta.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-05-25 11:32:24
    Od: "P" <p...@S...pl>

    > zeby nie placic 5zl za prowadzenie konta potrzebne ci SALDO > 100zl
    > czyli wystarczy ze masz >100 saldo srednie w miesiacu i nie zaplacisz
    > oplat za prowadzenie konta.

    Prosze sie nie gniewac na mnie, ale ciezko mysle jezeli chodzi o te sprawy.
    Przyklad:
    w grudniu mialem 800 zl
    w styczniu mialem 800 zl
    w lutym wyplacilem 100 zl, czyli zostalo 700.
    w marcu mialem 700 wplacilem 200, po czym wyplacilem 300

    1. Czy w styczniu bede placic prowizje?
    2. Czy w lutym bede placic prowizje?
    3. Czy w marcu bede placic prowizje?

    Z gory dziekuje za odpowiedz

  • 4. Data: 2004-05-25 11:33:35
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    P wrote:

> [...]
    > w styczniu mialem 800 zl
    > w lutym wyplacilem 100 zl, czyli zostalo 700.
    > w marcu mialem 700 wplacilem 200, po czym wyplacilem 300

    odpowiedz na 3 pytania : NIE

  • 5. Data: 2004-05-25 11:41:25
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "P" <p...@S...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam pytanie. Jak to jest do konca z oplata za prowadzenie konta Inteligo.
    > Czy wystarczy, ze cały czas saldo musi byc > 100, zeby nie placic
    prowizji,

    To jest warunek wystarczający, ale niekonieczny. Wystarczy, jeśli przez
    pół miesiąca będzie 200 zł albo przez tydzień trochę ponad 400 zł
    albo przez 3 dni 1000 zł. Prawda, że teraz jest jasne? :o)

    > czy miesieczne wplywy na konto musza byc > 100 zl.

    Nie. To nie jest ani konieczne, ani wystarczające.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 6. Data: 2004-05-25 11:44:04
    Od: "P" <p...@S...pl>

    > Mam pytanie. Jak to jest do konca z oplata za prowadzenie konta Inteligo.

    Ja juz rozumiec i dziekowac wszystkim :-)
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-05-25 14:06:39
    Od: "Pati" <p...@o...pl>

    > Ja juz rozumiec i dziekowac wszystkim :-)
    > Pozdrawiam

    Ale chyba za kartę pobierają, więc pozostawienie równej stówki nie jest
    dobrym rozwiązaniem.

    Czy serwis sms mozna "rozbić" chodzi mi aby informacja sms przychodzil
    tylko z wplatami i wyplatami z konta, reszta nie jest mi potrzebna. Czy za
    nieuzywanie wszystkich opcji sms placi się też tą samą sumę ??