  • 1. Data: 2004-05-25 15:56:38
    Temat: Kredyt - rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej
    Od: "VanVonVen" <v...@N...interia.pl>

    Witam wszystkich

    Z gory chcialbym niejako przeprosic za powielanie watku (po przeszperaniu
    archiwum, znalazlem kilka slabo rozwinietych watkow).
    Przejde do rzeczy, chcialem rozpoczac dzialalnosc gospodarcza praktycznie
    od zera. Na dzien dzisiejszy pracuje, ale nie posiadam srodkow, ktore
    bylyby mi potrzebne i stad moje pytanie do grupowiczow. Czy ktos moze mi
    polecic jakiekolwiek urzedy, organizacje, inkubatory przedsiebiorczosci,
    gdzie mozna otrzymac kredyt na rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej. W
    baknach juz pytalem, niestety :( Bylbym wdzieczny za wszelkie opinie osob,
    ktore taki kredyt otrzymaly oraz porady na co w wszegolnosci zwracac
    uwage. Na dzien dzisiejszy posiadam biznes plan i oczywiscie pomysl na DG

    --
    VanVonVen

  • 2. Data: 2004-05-25 16:11:46
    Od: "Filip Janaszek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "VanVonVen" <v...@N...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktore taki kredyt otrzymaly oraz porady na co w wszegolnosci zwracac
    > uwage. Na dzien dzisiejszy posiadam biznes plan i oczywiscie pomysl na

    Podpinam się pod prośbę - jestem w podobnej sytuacji
    Filip

  • 3. Data: 2004-05-25 17:16:54
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Dowiec się w urzędzie pracy - bo z tego co wiem są takie kredyty dla
    bezrobotnych - jak będziesz miał jakieś info to napisz (chcę wiedzieć na
    przyszłośc ;)

  • 4. Data: 2004-05-25 19:46:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik @dams napisał:

    > Dowiec się w urzędzie pracy - bo z tego co wiem są takie kredyty dla
    > bezrobotnych - jak będziesz miał jakieś info to napisz (chcę wiedzieć na
    > przyszłośc ;)

    Poszperaj w Gazecie Praca sprzed mniej wiecej miesiaca lub dwoch (w
    kazdym razie w tym roku). Bylo o tym kilka stron. Byc moze te informacje
    sa jeszcze dostepne na www.gazeta.pl/praca.

    Wsparcie rozne oferuja Urzedy Pracy, Fundusz Mikro i cos tam jeszcze.
    Generalnie bez poreczycieli bedzie ciezko jesli chcesz wiecej niz kilka
    tysiecy zlotych.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-05-25 21:21:43
    Od: "Krzysztof K." <k...@n...gazeta.pl>

    Napisz w jakim regionie mieszkasz/zamierzasz prowadzić działalność. Dla
    takich jak Ty (tzw. starterów) pożyczek udzielają liczne organizacje
    wsparcia małej i średniej przedsiębiorczości (stowarzyszenia, fundacje),
    jednak najczęściej o zasięgu regionalnym. Organizacje te otrzymują wsparcie
    od państwa poprzez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w postaci
    dotacji na udzielanie pożyczek i poręczeń kredytów.

    Pozdrawiam.
    Krzychu.