  • 21. Data: 2002-01-28 11:26:55
    Temat: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:v09a5uccr8mlqhiegcqsbsr0qjeriuv8vk@4ax.com...
    > Panu już dziękujemy. Dużo sukcesów w życiu zawodowym i osobistym...

    W głowie Ci się troszkę przewróciło...
    Uprzedzałem Cię, że robieniem dzikich sensacji ze wszystkiego co nagle
    zauważysz w bankach, nikogo tu nie zachwycisz. Niektóre problemy, o których
    tak kwieciście wypisujesz, są znane na grupie od dawna - Tobie się wydaje,
    że kazdy Twój wątek to musi być jakaś prawda objawiona :-)))

    K. Kowalski

  • 22. Data: 2002-01-28 11:28:58
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > On Mon, 28 Jan 2002 10:56:08 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    > <k...@b...pl> wrote:
    > Acha, dodam jeszcze, że jak ktoś nie chce, nie musi definiować takiego
    > przelewu. Tak jest w mBanku. A jak ktoś chce, miłoby mieć taką
    > możliwość, prawdaż?

    1.) Pisze się "Aha" a nie "Acha" - to tak gwoli złościwości
    2.) Byłoby bardzo miło i to tłuczemy do łba Inteligo od początku jego
    istnienia. Pojęcia nie masz ile już tu listów zostało napisanych na ten
    temat. To więc, że o tym teraz nie piszemy oznacza jedynie, że problem część
    z nas po prostu znużył.

    K. Kowalski

  • 23. Data: 2002-01-28 11:33:43
    Od: "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl>

    > Nie zrozumiałeś. Niedysponentka się plątała, więc pytałem JAK to [...]

    Jak na nią też tak krzyczałeś to się nie dziwię.

    A odnośnie tego po co TAN do przelewów między rachunkami. Było to już na
    liście kilka razy. Robisz sobie oddzielne konto typu lokata (gdzie trzymasz
    większe pieniądze), oddzielne konto do płatności rachunków (tam masz
    zdefiniowane płatności bez TAN), ale za to nie masz tam z reguły pieniędzy,
    i konto główne (lub inne) do którego masz przypiętą kartę. Nikt ci bez TAN
    pieniędzy nie przeleje na konto karty i nie zrobi potem płatności w
    Internecie. Na pewno jest to bezpieczne. Wygodne może średnio, ale tak to
    jest. A płatności zdefiniowane powinny chodzić pomiędzy rachunkami klienta
    online. Nie chodzą :(, ale wykonują się szybciej niż KIR: po prostu czeka
    się do przygotowania do sesji KIR i wtedy pieniądze nie wychodzą na
    zewnątrz, ale idą na konto docelowe w Inteligo.

    Piotrek

  • 24. Data: 2002-01-28 14:34:32
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com>

    Tristan Alder wrote:

    > Ja nie widzę takowych. Jak ktoś się włamie na moje konto, to przelanie
    > pomiędzy moimi rachunkami jest średnio niebezpieczne. A przecież
    > płatności idą bez zdrapek, a płatności mogę mieć zdefiniowane choćby
    > do gazowni i tutaj złośliwy włamywacz może mi ładnie opróżnić konto...

    Bo na ogół nie ma się jednego rachunku. Ja mam trzy: "lokacyjny",
    gdzie pieniązki sobie leżą i gdzie _nie_ma_ zdefiniowanych żadnych
    płatnosci, i "Przelewowy", z którego robię przelewy i gdzie mam,
    owszem, podefiniowane płatnosci. Tyle że tam nie ma pieniędzy ;-)).
    Pieniadze trafiają tam w odpowiednij kwocie na chwilę przed
    "odpaleniem" przelewu - i tu się _bardzo_cieszę_ że dla przelewu
    między rachunkami trzeba podawać TAN. A że szybciej się wyczerpują
    hasła - w czym problem. Lista jest bezpłatna.

    (dociekliwych, którym się podane przeze mnie rachunki nijak nie sumują
    do trzech, informuję że trzeci jest "karciany" i lezy tam niewielka
    kwota na wypadek gdybym chciał mieć drobne na gazetę).

    Mi się na przykład nie podoba że w mBanku nie trzeba podawać hasła
    przy przelewie miedzy rachunkami - z tego powodu nie podefiniowałem
    sobie płatnosci.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 25. Data: 2002-01-28 14:42:03
    Od: "Pawel Blachut" <e...@b...ds5.agh.edu.pl>

    > Mi się na przykład nie podoba że w mBanku nie trzeba podawać hasła
    > przy przelewie miedzy rachunkami - z tego powodu nie podefiniowałem
    > sobie płatnosci.

    Zwlasza, ze przekazanie srodkow na SWOJ rachunek jest bardzo niebezpieczne
    :)))

    Pawel Blachut

  • 26. Data: 2002-01-28 16:12:34
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    [oferta mBanku]
    > duuuuuuuużo tańsza od Inteligo.

    ...dopuki sie nie okaze, ze musisz wziac gotowke a w poblizu nie ma zadnego
    Euroneta... :-)

    pozdrawiam

    romek

  • 27. Data: 2002-01-28 17:15:02
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze k...@b...pl:

    > W głowie Ci się troszkę przewróciło...
    > Uprzedzałem Cię, że robieniem dzikich sensacji ze wszystkiego co nagle
    > zauważysz w bankach,

    Robisz coś podobnego na liście dyskusyjnej, najpierw kłócisz się z kimś kto
    podaje link do konta iteligo teraz nazywasz hrabiego MATOŁEM - trochę
    opanowania, mniej krzyków, więcej merytorycznych uwag - wszystkim będzie
    raźniej. Zawsze możesz zwymyślać kogoś na prv. Zapraszam :-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke

  • 28. Data: 2002-01-28 17:24:48
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > opanowania, mniej krzyków, więcej merytorycznych uwag - wszystkim będzie
    > raźniej. Zawsze możesz zwymyślać kogoś na prv. Zapraszam :-)

    No fakt, że MATOŁ to nie jest miłe określenie :-) Ale czy Ty kojarzysz
    pomysły kolegii hrabiego? Gdyby Tristan (do którego osobiście nic nie mam -
    a nawet można by się kiedyś spotkać w Zabrzu na piwie ;-) opisując tu różne
    sensacje (a było tego trochę - np. reguły zaokrąglania ułamków :-)))
    zastanowił się troszkę przed wysłaniem. Pisząc w tym stylu, że Inteligo jest
    beznadziejne wychodzi na MATOŁA :-)))
    Banki mają zalety i wady, ale trudno powiedzieć o Inteligo, mBanku, Lukasie,
    WBKu itd że są do bani.

    K. Kowalski

  • 29. Data: 2002-01-28 17:27:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 15:34:32 +0100, Jozef Zbrodel
    <j...@i...com> wrote:

> [...]
    >Pieniadze trafiają tam w odpowiednij kwocie na chwilę przed
    >"odpaleniem" przelewu - i tu się _bardzo_cieszę_ że dla przelewu

    No tak, przyjmuję ten przykład, co nie zmienia sprawy, że jeśli
    chciałbym zdefiniować sobie taką płatność to MOJA sprawa i byłyby
    MIŁO, gdyby była taka MOŻLIWOŚĆ. Wtedy Ty nie definiujesz, bo nie
    chcesz, a ja definiuję, bo chcę.

    >A że szybciej się wyczerpują
    >hasła - w czym problem. Lista jest bezpłatna.

    Tak, ale co będzie, jeśli akurat braknie przy wykonywaniu przelewów?

> [...]
    >Mi się na przykład nie podoba że w mBanku nie trzeba podawać hasła
    >przy przelewie miedzy rachunkami - z tego powodu nie podefiniowałem

    O ile zdefiniujesz przelew, to nie trzeba. Jak nie zdefiniujesz,
    trzeba. Ale niezależnie od wszystkiego, nie ma sztucznego podziału na
    QuickMoney i zwykłe przelwy, a mBank sam wie, że idzie wewnątrz
    mBanku, więc przelewa online... Funkcjonalnie lepsze niż Inteligo, w
    którym nie mam możliwości zdefiniowania przesunięcia pomiędzy
    rachunkami ONLINE.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 30. Data: 2002-01-28 17:29:20
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On 28 Jan 2002 16:12:34 GMT, Roman Kubik
    <W...@p...com.pl> wrote:

    >[oferta mBanku]
    >...dopuki sie nie okaze, ze musisz wziac gotowke a w poblizu nie ma zadnego
    >Euroneta... :-)

    Tak, ale akurat jest ten wybór, że można znaleźć euronet. U mnie w
    okolicy jest ich pełno... Wokoło domu mam z 5...