  • 61. Data: 2002-01-30 16:45:30
    Temat: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002 22:19:07 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:

    >Wyszukiwarka w ciągu paru sekund znalazla mnóstwo informacji o osobie o tak
    >rzadkim imieniu i nazwisku . Już dziś część usunałeś:-))

    ???? Faktycznie usunąłem stare dane na stronie ChipTuningu, bo nie mam
    z nimi nic wspólnego od września, ale ich nowy webmaster nie kwapił
    się do aktualizacji, więc dane wisiały... A że znaleźliście to,
    postanowiłem nadrobić jego błąd i kilkoma DD wykonałem zadanie :-)

    >Wyjdzie na to, żes jest pan dojrzałym człowiekiem "na stanowisku" znającym
    >samochody i literaturę.

    I znów błąd. Na samochodach nie znam się zupełnie. Wiem, że jest
    Polonez, Maluch, Duży Fiat i coś jeszcze...

    Lietartura? No tu lepiej, choć raczej nie tych ,,wysokich'' lotów...

    >Ten hrabia jeszcze mnie intryguje: prawdziwy czy samozwańczy??? :-) jaki
    >herb ?

    Mój wspólnik jest herbu Leliwa. A ja? Dopiero pracuję nad herbem :-)

    >Zapewne ! dzis to droga krajowa nr 4. trza tym jechać aby do M1 dojechać:-)

    Już nie trza. Otwarli przy maro przejazd i z Maciejowa się dało
    zawsze... Poza tym -- nie mam samochodu :-(

    :-) Możem jego młodszy brat? :-)
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)