    From: "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Date: Mon, 28 Jan 2002 12:33:43 +0100

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:2j3a5u8ij9kg49todn8lr5u148p7v6q3il@4ax.com...

    > Nie zrozumiałeś. Niedysponentka się plątała, więc pytałem JAK to [...]

    Jak na nią też tak krzyczałeś to się nie dziwię.

    A odnośnie tego po co TAN do przelewów między rachunkami. Było to już na
    liście kilka razy. Robisz sobie oddzielne konto typu lokata (gdzie trzymasz
    większe pieniądze), oddzielne konto do płatności rachunków (tam masz
    zdefiniowane płatności bez TAN), ale za to nie masz tam z reguły pieniędzy,
    i konto główne (lub inne) do którego masz przypiętą kartę. Nikt ci bez TAN
    pieniędzy nie przeleje na konto karty i nie zrobi potem płatności w
    Internecie. Na pewno jest to bezpieczne. Wygodne może średnio, ale tak to
    jest. A płatności zdefiniowane powinny chodzić pomiędzy rachunkami klienta
    online. Nie chodzą :(, ale wykonują się szybciej niż KIR: po prostu czeka
    się do przygotowania do sesji KIR i wtedy pieniądze nie wychodzą na
    zewnątrz, ale idą na konto docelowe w Inteligo.

    Piotrek