  • 31. Data: 2002-01-28 18:00:43
    Temat: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:p92b5usnpbv0rkke56i5rrccs1vb6r9hvr@4ax.com...
    > O ile zdefiniujesz przelew, to nie trzeba. Jak nie zdefiniujesz,
    > trzeba. Ale niezależnie od wszystkiego, nie ma sztucznego podziału na
    > QuickMoney i zwykłe przelwy, a mBank sam wie, że idzie wewnątrz
    > mBanku, więc przelewa online... Funkcjonalnie lepsze niż Inteligo, w
    > którym nie mam możliwości zdefiniowania przesunięcia pomiędzy
    > rachunkami ONLINE.

    Mało tego (jak już jesteś spokojny ;-). QuickMoney np nie nadaje się do
    przelewów do innych firm (z konta firmowego), do pracowników itp.
    Powiem Ci też, że Inteligo w części opiera się na systemie stosowanym w
    handlobanku - a tam zdefiniowane przelewy działały bez zarzutów on-line.
    Myślę, że skoro Inteligo tego tak długo nie poprawia - może mają gdzieś
    problem systemowy, który nie pozwala tak łatwo (czyli tanio) tego usunąć.

    K. Kowalski

  • 32. Data: 2002-01-28 18:02:10
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Tak, ale akurat jest ten wybór, że można znaleźć euronet. U mnie w
    > okolicy jest ich pełno... Wokoło domu mam z 5...

    Kolego - a gdzie Ty mieszkasz? W całym Zabrzu jest bodajże 5 Euronetów
    :-)))) Jedynie w okolicach Hermisza jest zgrupowanie 4.

    K. Kowalski

  • 33. Data: 2002-01-28 20:10:21
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Kolego - a gdzie Ty mieszkasz? W całym Zabrzu jest bodajże 5 Euronetów
    > :-)))) Jedynie w okolicach Hermisza jest zgrupowanie 4.

    Skoro jest jak piszesz sprawdź w książce telefonicznej www adres imć
    hrabiego JWP Śmiejka
    :-)))
    Multikino, BP, makro,real
    gdzie ten piąty? w lukasie na 3 maja ?
    O "rzut beretem" od E40 kraków-wrocław jest ich "mnóstwo"
    :-)))
    Hrabia kontynuuje tradycje pastora experta ???

  • 34. Data: 2002-01-28 20:19:51
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Kolego - a gdzie Ty mieszkasz? W całym Zabrzu jest bodajże 5 Euronetów
    > :-)))) Jedynie w okolicach Hermisza jest zgrupowanie 4.

    Może :
    ul. Wolności 94
    http://www.chiptuning.pl/kontakt.html

  • 35. Data: 2002-01-28 20:35:46
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    niemożliwe!
    Tyle tekstów na hasło dla wyszukiwarki: Przemysław Adam Śmiejek
    Czyżby to jedna i ta sama osoba o tak unikalnej nazwie ???

  • 36. Data: 2002-01-28 20:39:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 19:02:10 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >"Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    >Kolego - a gdzie Ty mieszkasz? W całym Zabrzu jest bodajże 5 Euronetów
    >:-)))) Jedynie w okolicach Hermisza jest zgrupowanie 4.

    No właśnie tam mieszkam... :-) Tylko 4? E, coś kręcisz...

    -- M1, Makro, BP, Multikino...

    Kurde, chyba masz rację... :-)

    Ale jeszcze jest

    -- Lukas

    I nie jest specjalnie daleko... Słowem nie narzekam na euronety w
    okolicy...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 37. Data: 2002-01-28 20:40:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 19:00:43 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Mało tego (jak już jesteś spokojny ;-).

    Jesteś... Bo ja byłem zawsze :-)

    >QuickMoney np nie nadaje się do
    >przelewów do innych firm (z konta firmowego), do pracowników itp.

    O! Dlaczego się nie nadaje? QM nie działa w firmowym?

  • 38. Data: 2002-01-28 20:44:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 18:24:48 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >No fakt, że MATOŁ to nie jest miłe określenie :-) Ale czy Ty kojarzysz
    >pomysły kolegii hrabiego? Gdyby Tristan (do którego osobiście nic nie mam -
    >a nawet można by się kiedyś spotkać w Zabrzu na piwie ;-) opisując tu różne
    >sensacje (a było tego trochę - np. reguły zaokrąglania ułamków :-)))

    Ło Jezu, czepiasz się tych ułamków... Co ja mogę za to, że najstarszy
    arkusz kalkuacyjny świata tak robi? Zaufałem mu i całe życie moje
    pomysły będą be?

    >zastanowił się troszkę przed wysłaniem. Pisząc w tym stylu, że Inteligo jest
    >beznadziejne wychodzi na MATOŁA :-)))

    Oj, nie pisałem, że beznadziejne, ale całościowo nie jest rewelacyjne,
    a teraz okazuje się, że sam system obsługi, chwalony przez niektórych
    jako wygodniejszy, okazuje się dość niewygodny i mało funkcjonalny.

    >Banki mają zalety i wady, ale trudno powiedzieć o Inteligo, mBanku, Lukasie,
    >WBKu itd że są do bani.

    Dokładnie. Ale może być lepiej, zwłaszcza że niektórym bankom (jak
    mBank) do doskonałości brakuje niewiele.

  • 39. Data: 2002-01-28 20:48:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 12:33:43 +0100, "Piotr Martyniuk"
    <P...@s...com.pl> wrote:

    >Jak na nią też tak krzyczałeś to się nie dziwię.

    Nie krzyczałem. Zakończyłem rozmowę, gdy po raz któryś odpowiedziała
    to samo, wklepane na pamięć. Skojarzyło mi się z TPSA 6 lat temu, jak
    wprowadzali 0-20-21-22... Pani na infolinii umiała wyklepać regułkę
    jak zainstalować Trumpeta+Netszkapę... I nic więcej.

    >A odnośnie tego po co TAN do przelewów między rachunkami. Było to już na
    >liście kilka razy. Robisz sobie oddzielne konto typu lokata (gdzie trzymasz
    >większe pieniądze), oddzielne konto do płatności rachunków (tam masz
    >zdefiniowane płatności bez TAN), ale za to nie masz tam z reguły pieniędzy,
    >i konto główne (lub inne) do którego masz przypiętą kartę. Nikt ci bez TAN
    >pieniędzy nie przeleje na konto karty i nie zrobi potem płatności w
    >Internecie. Na pewno jest to bezpieczne.

    Tak. Ale mój pomysł temu nie przeczy, bo w mBanku też tak jest. Ale
    MOGĘ zdefiniować sobie ,,przelew zdefiniowany'' i wtedy mam bez kodu.
    Słowem -- mam wybór.

    Wygodne może średnio, ale tak to
    >jest. A płatności zdefiniowane powinny chodzić pomiędzy rachunkami klienta
    >online. Nie chodzą :(, ale wykonują się szybciej niż KIR: po prostu czeka
    >się do przygotowania do sesji KIR i wtedy pieniądze nie wychodzą na
    >zewnątrz, ale idą na konto docelowe w Inteligo.

    Czyli średniawe, bo w mBanku ładnie do kolegi wysłałem i bylo od razu.
    Cyrki z tym QM są wielce dziwne. Możliwe, że obecny system nie jest
    łatwo przerobić, ale jaki pijany zając go projektował?

  • 40. Data: 2002-01-28 21:31:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    <k...@b...pl> wrote:

    >Banki mają zalety i wady, ale trudno powiedzieć o Inteligo, mBanku, Lukasie,
    >WBKu itd że są do bani.

    Nie ma to jak polityczna poprawnosc ;D
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653