    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Date: Mon, 28 Jan 2002 18:27:56 +0100

    On Mon, 28 Jan 2002 15:34:32 +0100, Jozef Zbrodel
    <j...@i...com> wrote:

    >Bo na ogół nie ma się jednego rachunku. Ja mam trzy: "lokacyjny",
    >gdzie pieniązki sobie leżą i gdzie _nie_ma_ zdefiniowanych żadnych
    >płatnosci, i "Przelewowy", z którego robię przelewy i gdzie mam,
    >owszem, podefiniowane płatnosci. Tyle że tam nie ma pieniędzy ;-)).
    >Pieniadze trafiają tam w odpowiednij kwocie na chwilę przed
    >"odpaleniem" przelewu - i tu się _bardzo_cieszę_ że dla przelewu
    >między rachunkami trzeba podawać TAN.

    No tak, przyjmuję ten przykład, co nie zmienia sprawy, że jeśli
    chciałbym zdefiniować sobie taką płatność to MOJA sprawa i byłyby
    MIŁO, gdyby była taka MOŻLIWOŚĆ. Wtedy Ty nie definiujesz, bo nie
    chcesz, a ja definiuję, bo chcę.

    >A że szybciej się wyczerpują
    >hasła - w czym problem. Lista jest bezpłatna.

    Tak, ale co będzie, jeśli akurat braknie przy wykonywaniu przelewów?

    >(dociekliwych, którym się podane przeze mnie rachunki nijak nie sumują
    >do trzech, informuję że trzeci jest "karciany" i lezy tam niewielka
    >kwota na wypadek gdybym chciał mieć drobne na gazetę).
    >Mi się na przykład nie podoba że w mBanku nie trzeba podawać hasła
    >przy przelewie miedzy rachunkami - z tego powodu nie podefiniowałem
    >sobie płatnosci.

    O ile zdefiniujesz przelew, to nie trzeba. Jak nie zdefiniujesz,
    trzeba. Ale niezależnie od wszystkiego, nie ma sztucznego podziału na
    QuickMoney i zwykłe przelwy, a mBank sam wie, że idzie wewnątrz
    mBanku, więc przelewa online... Funkcjonalnie lepsze niż Inteligo, w
    którym nie mam możliwości zdefiniowania przesunięcia pomiędzy
    rachunkami ONLINE.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)