  • 11. Data: 2002-01-28 02:01:08
    Temat: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > Masz rację, przepraszam. Odebrałem ten post i jego autora zbyt osobiście.

    a niby za co tu przepraszac ?
    ze ktos nie ma checi uzyc kodu do autoryzacji transakcji ?? by uzyskac efekt
    oczekiwany ? i wrzeszczy ze on ma zyczenie bez kodu - a tu jakies dupiane
    Ynteligo chce kodu, a on siem boja go uzywac ?
    Gdyby nie bylo takiej mozliwosci to co innego, ale wymagac by wszystkie
    banki uzywaly jednej i tej samej (niekoniecznie slusznej metody) ?
    to jest to szukanie czegos tam w calym

  • 12. Data: 2002-01-28 07:02:40
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna580bv.rff.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...
    wrote:

    > Jezu tyle napisales i ja rowniez tak jak Pani z inteligo nie wiem o co Ci
    > chodzi! W ogole strasznie mieszasz i eehe chcesz zrobic pewnie cos czego i
    > tak nie uda ci sie zdzialac.

    Kolega boi sie zaplacic 0.99 zl i dlatego marnuje czas na wydzwanianie po
    infoliniach zamiast po prostu sprobowac :-)

    AO

  • 13. Data: 2002-01-28 08:31:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jan 2002 15:23:33 +0100, "pablos" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >1. Nikt Cie chyba do korzystania z inteligo siłą nie zmuszał

    I dlatego zostane z mBankiem. Skusiła mnie darmowa karta do płatności
    w sieci, ale widzę, że już lepiej zapłacić za przeźroczyste
    delfinki...

    >2. Korzystanie z TAN do przelewów pomiędzy własnymi kontami może być trochę
    >uciążliwe ale zwiększa bezpieczeństwo

    Dobra, daj przykład, czym grozi przelewanie pomiędzy własnymi
    rachunkami? Podobno ,,płatności'' (czyli przelewy POZA mój rachunek,
    do obcych!) wykonują się bez zdrapki, a to chyba o wiele
    niebezpieczniejsze!

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 14. Data: 2002-01-28 08:39:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jan 2002 14:47:20 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Ja zrozumialem :-). Chodzi mu o to, ze nie da sie wykonac przelewu
    >miedzy wlasnymi rachunkami, online _bez_ wykorzystywania TANa.

    uff... Nareszcie...

    >Bez TANa da sie tylko jesli zdefiniuje sie go jako platnosc, wtedy
    >wprawdzie tez nic nie kosztuje (Tristan blednie wywnioskowal, ze
    >jednak kosztuje)

    Widzisz, pytałem prosto ,,czy jeśli zdefiniuję płatność, to pobiorą
    opłatę?''. Pani wyjaśniała, że płatność idzie przez KIR itp... No więc
    pytam, czy system rozpozna, że to Inteligo i nie pobierze opłaty, a
    panienka w kółko to samo... Ale odpowiedzi jasnej nie dała... Więc
    wywnioskowałem, że skoro przez KIR, to pewnie skasują.

    >ale idzie mnie wiecej tak samo dlugo jakby szedl KIRem.

    Bez sensu.

    >I tyle, inaczej sie nie da. IMO to tez niewygodne i woalbym inaczej

    Ja też. Szajsowaty system.

    >ale ma tez swoje dobre strony w zakresie bezpiczenstwa

    Ja nie widzę takowych. Jak ktoś się włamie na moje konto, to przelanie
    pomiędzy moimi rachunkami jest średnio niebezpieczne. A przecież
    płatności idą bez zdrapek, a płatności mogę mieć zdefiniowane choćby
    do gazowni i tutaj złośliwy włamywacz może mi ładnie opróżnić konto...

    >Co kto lubi, w koncu nie ma obowiazku korzystac z Inteligo :-).

    Dokładnie. Ale przecież na wszystkie pytania ,,co wybrać?'' odpowiedzi
    są takie ,,wybierz oba i spróbuj''. Więc tak zrobiłem. Już wiem, że do
    czasu aż odbije mBankowi i wprowadzi jakieś chore opłaty, mBank jest
    tym, czego potrzebuję. Trochę boli opłata za przeźroczyste delfinki,
    ale reszta jest wygodna, funkcjonalna (choć przydało by się odwrotne
    sortowanie historii) i duuuuuuuużo tańsza od Inteligo.

  • 15. Data: 2002-01-28 08:41:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 03:01:08 +0100, "Krab" <k...@h...pl_________>
    wrote:

> [...]
    >Gdyby nie bylo takiej mozliwosci to co innego, ale wymagac by wszystkie
    >banki uzywaly jednej i tej samej (niekoniecznie slusznej metody) ?

    Nie zrozumiałeś. Niedysponentka się plątała, więc pytałem JAK to
    zrobić. Już wiem, że się NIE DA, co pozwala mi stwierdzić, że JEST TO
    BEZ SENSU i że wolę mój mBank.

  • 16. Data: 2002-01-28 09:51:45
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Tristan Alder wrote:

    > Dobra, daj przykład, czym grozi przelewanie pomiędzy własnymi
    > rachunkami?

    1. Masz np. konto Inteligo prywatne i firmowe. Na firmowe wlazł Ci
    właśnie komornik za zapłacony, a niezaksięgowany ZUS (z autopsji). I
    jakiś zgrywus przelał Ci pieniądze z prywatnego na firmowe...
    2. J.w. tylko zamiast konta firmowego konto wspólne z kimś kogo już nie
    lubisz...

    pzdr

    Tomek

  • 17. Data: 2002-01-28 09:56:08
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > rachunkami? Podobno ,,płatności'' (czyli przelewy POZA mój rachunek,
    > do obcych!) wykonują się bez zdrapki, a to chyba o wiele

    Tym MATOLE, że ktoś może mieć na jakimś subkoncie np 20 tys. zł - i NIE chce
    aby bez kodów te pieniądze mogły w jakiś sposób wyjść z konta. Kto normalny
    trzyma na koncie rozliczeniowym duże pieniądze??? Po to są właśnie subkonta.
    Problem jest inny - i Inteligo go zna od dawna - aby zdefiniowane płatności
    działały w Inteligo on-line.

    A swoje komentarze (o systemie Inteligo) na poziomie dzieci ze szkoły życia,
    idź wykrzycz na targowisku albo do Big Brothera - tam się pieniaczy ceni.

    K. Kowalski

  • 18. Data: 2002-01-28 10:13:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 10:56:08 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Tym MATOLE,

    Panu już dziękujemy. Dużo sukcesów w życiu zawodowym i osobistym...

  • 19. Data: 2002-01-28 10:15:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    <k...@b...pl> wrote:

> [...]
    >Problem jest inny - i Inteligo go zna od dawna - aby zdefiniowane płatności

    Acha, dodam jeszcze, że jak ktoś nie chce, nie musi definiować takiego
    przelewu. Tak jest w mBanku. A jak ktoś chce, miłoby mieć taką
    możliwość, prawdaż?

  • 20. Data: 2002-01-28 11:20:29
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > a niby za co tu przepraszac ?
    a kto mowi ze przepraszac ? po co sie oburzac !?

> [...]
    > Gdyby nie bylo takiej mozliwosci to co innego, ale wymagac by wszystkie
    > banki uzywaly jednej i tej samej (niekoniecznie slusznej metody) ?

    Zob. pare postow wyzej: Cyt. Problem jest inny - i Inteligo go zna od
    dawna - aby zdefiniowane płatności
    działały w Inteligo on-line.
    pzd