  • 1. Data: 2002-01-27 13:25:27
    Temat: Inteligenci w Inteligo?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    system INTELIGO jest DO BANI! Usiłuję dojść do tego, jak wykonać
    przelew pomiędzy własnymi rachunkami bez utraty kodu z karty kodów.
    Dzwoniłem do niedysponentki, ale idiotenpanienka wogóle się nie
    orientowała. Najpierw mówi, że się nie da, chyba że zdefiniować
    płatność. No to pytam jak? Bo przecież to zwykły przelew, a nie
    QuickMoney i kasa poleci przez KIR i zje mi prowizję 0,99... Jak więc
    zdefiniować płatność QuickMoney... Panienka nie umiała załapać o co mi
    chodzi. Wciaż w kółko powtarzała ,,przez WWW bezpłatnie u konsultanta
    za 0,99''...

    ALE JAK ZDEFINIOWAĆ TĄ ZASRANĄ PŁATNOŚĆ i przelewać pomiędzy własnymi
    rachunkami bez prowizji, bez zjadania kodu z karty i bez czekania dwa
    dni na przejście przez KIR?

    To jakiś pijany zając projektował Inteligo... Czemu w mBanku od razu
    wiedziałem co i jak obsługiwać? Czemu mBank jest w miarę wygodny (poza
    niewygodnym sortowaniem historii) i można się nim posługiwać bez
    pomocy, a Inteligo jest tak zamotane, że sama niedysponentka nie wie
    jak to obsłużyć?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-01-27 13:28:20
    Temat: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    > ALE JAK ZDEFINIOWAĆ TĄ ZASRANĄ PŁATNOŚĆ i przelewać pomiędzy własnymi
    > rachunkami bez prowizji, bez zjadania kodu z karty i bez czekania dwa
    > dni na przejście przez KIR?

    1. nie wrzeszczec
    2. zdefiniowac normalnie - jak kazda inna
    3. prowizji nie bedzie
    4. kiru nie bedzie
    5. nie bedzie tez online - ale po jakims czasie - tak jak i inne przelewy

  • 3. Data: 2002-01-27 13:40:22
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <s...@4...com>, Tristan Alder wrote:
    > Witajcie,
    >
    > system INTELIGO jest DO BANI! Usiłuję dojść do tego, jak wykonać

    Jezu tyle napisales i ja rowniez tak jak Pani z inteligo nie wiem o co Ci
    chodzi! W ogole strasznie mieszasz i eehe chcesz zrobic pewnie cos czego i
    tak nie uda ci sie zdzialac.
    Jezeli wysylasz pomiedzy swoimi rachunkami w inteligo, lub tez do kogos
    innego na inne konto w inteligo to ZAWSZE , ZAWSZE jest tooperacja
    bezplatna.
    Natomiast do innego banku no to pobierana jest odpowiednia prowizja co
    jest zrozumiale 0.99 i eeheh naprawde nie wiem jak ktos ci to mial
    wytlumaczyc jak przez takie cos przebranc i w ogole nie placic?!@.
    W mBanku natmiast niezalezni czy do swojego czy innego konta nic ni
    eplacisz, ale to juz zupelnie inna kwestia.

    Pozdrawiamx

  • 4. Data: 2002-01-27 13:47:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 27 Jan 2002 13:40:22 +0000 (UTC), Maciej
    <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

    >Jezu tyle napisales i ja rowniez tak jak Pani z inteligo nie wiem o co Ci
    >chodzi! W ogole strasznie mieszasz i eehe chcesz zrobic pewnie cos czego i
    >tak nie uda ci sie zdzialac.

    Ja zrozumialem :-). Chodzi mu o to, ze nie da sie wykonac przelewu
    miedzy wlasnymi rachunkami, online _bez_ wykorzystywania TANa.
    Bez TANa da sie tylko jesli zdefiniuje sie go jako platnosc, wtedy
    wprawdzie tez nic nie kosztuje (Tristan blednie wywnioskowal, ze
    jednak kosztuje) ale idzie mnie wiecej tak samo dlugo jakby szedl
    KIRem.
    I tyle, inaczej sie nie da. IMO to tez niewygodne i woalbym inaczej
    ale ma tez swoje dobre strony w zakresie bezpiczenstwa
    Co kto lubi, w koncu nie ma obowiazku korzystac z Inteligo :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-01-27 14:23:33
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    1. Nikt Cie chyba do korzystania z inteligo siłą nie zmuszał
    2. Korzystanie z TAN do przelewów pomiędzy własnymi kontami może być trochę
    uciążliwe ale zwiększa bezpieczeństwo (zresztą tak jak wszystkie hasła
    dostępów, są zazwyczaj uciążliwe dla użytkowników, im są lepsze, dłuższe i
    bardziej skomplikowane tym bardziej równocześnie są uciążliwe w codziennym
    korzystaniu, tak to już jest)

  • 6. Data: 2002-01-27 18:38:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jan 2002 14:28:20 +0100, "Krab" <k...@h...pl_________>
    wrote:

> [...]
    >4. kiru nie bedzie
    >5. nie bedzie tez online - ale po jakims czasie - tak jak i inne przelewy

    0. Dlaczego niedysponentka tego nie umiała powiedzieć?
    1. Ten system Inteligo wpędza mnie w złość... Tam nic nie działa jak
    powinno.
    2. I rozpozna? Bo niedysponentka powiedziała, że pójdzie przez KIR.
    3.4. Na pewno?
    5. Dlaczego?

    6. Dlaczego mBank potrafi rozpoznać swój numer (wysyłałem koledze kasę
    do mBanku -- pojawiła się od razu), a Yntelygo chce jakiś QuickMoneje
    i w dodatku przelew pomiędzy moimi własnymi rachunkami ma iść nie od
    razu? Bez sensu!

  • 7. Data: 2002-01-27 18:41:31
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

> [...]
    >Jezeli wysylasz pomiedzy swoimi rachunkami w inteligo, lub tez do kogos
    >innego na inne konto w inteligo to ZAWSZE , ZAWSZE jest tooperacja

    Tak, ale niedysponentka twierdzi, że jeżeli puszczę KłikMoneja, to
    idzie od razu, a jeśli zwykły przelew to idzie przez KIR, nawet jak to
    jest do Inteligo. I tym mi zamotała, bo płatność nie ma opcji
    KłikMonej...

    >Natomiast do innego banku no to pobierana jest odpowiednia prowizja co
    >jest zrozumiale 0.99 i eeheh naprawde nie wiem jak ktos ci to mial
    >wytlumaczyc jak przez takie cos przebranc i w ogole nie placic?!@.

    No przez przelew z jednego mojego rachunku na inny, a to akurat
    powinno iść natychmiastowo.

    >W mBanku natmiast niezalezni czy do swojego czy innego konta nic ni
    >eplacisz, ale to juz zupelnie inna kwestia.

    Tak, ale nie o to mi chodzi!

  • 8. Data: 2002-01-27 21:44:56
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > Witajcie,

    Witamy.

    > system INTELIGO jest DO BANI! Usiłuję dojść do tego, jak wykonać
    > przelew pomiędzy własnymi rachunkami bez utraty kodu z karty kodów.

    Zdefiniować płatność.

    > Dzwoniłem do niedysponentki, ale idiotenpanienka wogóle się nie
    > orientowała. Najpierw mówi, że się nie da, chyba że zdefiniować
    > płatność.

    Ma absolutną rację.

    > No to pytam jak? Bo przecież to zwykły przelew, a nie
    > QuickMoney i kasa poleci przez KIR i zje mi prowizję 0,99... Jak więc

    Realizacje płatności wewnątrz banku inteligo są bezpłatne, dokonując ich
    przez www, wap, a takż IVR. Zobacz cennik - pisze to aż nadto wyraźnie.

    > zdefiniować płatność QuickMoney... Panienka nie umiała załapać o co mi
    > chodzi. Wciaż w kółko powtarzała ,,przez WWW bezpłatnie u konsultanta
    > za 0,99''...

    QuickMoney nie można zdefioniwać, jako płatność. Taki urok.

    > ALE JAK ZDEFINIOWAĆ TĄ ZASRANĄ PŁATNOŚĆ i przelewać pomiędzy własnymi
    > rachunkami bez prowizji, bez zjadania kodu z karty i bez czekania dwa
    > dni na przejście przez KIR?

    Jak wyżej.

    Choć muszę przyznać, że miło byłoby, gdyby jdnak można było...
    Sugestia dla inteligo - jeśli czyta.

    Z drugiej strony - poprawia to w jakiś sposób bezpiczeństwo - płatności
    dokonuje się zwykle na rachunki "obce" - jezeli pomylisz się, albo uznasz,
    że nie powinieneś realizować danego przelewu - masz czas do pierwszej
    sesji...

    A wykonując QiuckMoney nie masz już takiej szansy - kasa pójdzie i na tym
    koniec...

    > To jakiś pijany zając projektował Inteligo... Czemu w mBanku od razu

    Wszystko jest akurat jasne i przejrzyste, i opiane w cennikach /
    instrukcjach.

> [...]
    > niewygodnym sortowaniem historii) i można się nim posługiwać bez
    > pomocy, a Inteligo jest tak zamotane, że sama niedysponentka nie wie

    Szanowny Hrabio, pani konsultantka dobrze tłumaczyła. Niestety nie
    potrafiłeś zrozumieć, że nie można zdefiniować płatności QuickMoney.

    Ale mam nadzieję, że już jest wszystko jasne.

    Poza tym nigdzie nie znalazłem przepisu nakazującego korzystanie z inteligo.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 9. Data: 2002-01-27 23:16:51
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    Przepraszam ale co wszyscy nagle mowia, ze nikt nie zmusza do korzystania z
    Inteligo ? Spokojnie niech kolega sobie pokrzyczy ! moze potrzebowal szybko
    kase przelac ? Poza tym mysle ze to konstruktywna krytyka. Nie mozna w koncu
    tylko najezdzac na Citi, Pekao i co tam jeszcze(?)...
    pzd

  • 10. Data: 2002-01-27 23:35:09
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Witold Dębicki" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    koncu
    > tylko najezdzac na Citi, Pekao i co tam jeszcze(?)...

    Masz rację, przepraszam. Odebrałem ten post i jego autora zbyt osobiście.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl