    From: Jozef Zbrodel <j...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Date: Mon, 28 Jan 2002 15:34:32 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@195.94.199.10

    Tristan Alder wrote:

    > Ja nie widzę takowych. Jak ktoś się włamie na moje konto, to przelanie
    > pomiędzy moimi rachunkami jest średnio niebezpieczne. A przecież
    > płatności idą bez zdrapek, a płatności mogę mieć zdefiniowane choćby
    > do gazowni i tutaj złośliwy włamywacz może mi ładnie opróżnić konto...

    Bo na ogół nie ma się jednego rachunku. Ja mam trzy: "lokacyjny",
    gdzie pieniązki sobie leżą i gdzie _nie_ma_ zdefiniowanych żadnych
    płatnosci, i "Przelewowy", z którego robię przelewy i gdzie mam,
    owszem, podefiniowane płatnosci. Tyle że tam nie ma pieniędzy ;-)).
    Pieniadze trafiają tam w odpowiednij kwocie na chwilę przed
    "odpaleniem" przelewu - i tu się _bardzo_cieszę_ że dla przelewu
    między rachunkami trzeba podawać TAN. A że szybciej się wyczerpują
    hasła - w czym problem. Lista jest bezpłatna.

    (dociekliwych, którym się podane przeze mnie rachunki nijak nie sumują
    do trzech, informuję że trzeci jest "karciany" i lezy tam niewielka
    kwota na wypadek gdybym chciał mieć drobne na gazetę).

    Mi się na przykład nie podoba że w mBanku nie trzeba podawać hasła
    przy przelewie miedzy rachunkami - z tego powodu nie podefiniowałem
    sobie płatnosci.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]