eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › INTELIGO problem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 1. Data: 2004-02-04 10:04:15
    Temat: INTELIGO problem
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    Witam. Wysłałem poleconym wniosek o zamknięcie konta w INTELIGO. Zrobiłęm to
    na początku stycznia. Pracodawca przelał mi pensje w grudniu na konto w
    mBanku (tak chciałem). Ale pensja w styczniu została omyłkowo przelana na
    konto w Inteligo. I tera jest problem. Pracodawca (trzęsąca się księgowa -
    bo zawaliła) powiedział, że nie ma zwrotów.
    Ja na koncie w Inteligo (bo moge sie zalogować) mam stan 0.00 (ale dziwne bo
    nie dzwonili do mnie i nie potwierdzali zamknięcia konta). Na koncie nie ma
    też informacji o numerze rachunku i niemoge w Inteligo wejść na histroie
    rachunku - czyżby było już zamknięte????
    Jak mam odzyskać penje. Pracodawca wydzwaniał do Inteligo ale nic nie
    wskórał - podobno sam musze ale jak to mam zrobić.
    help

    Pozdrawiam Łukasz



  • 2. Data: 2004-02-04 10:05:24
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Łukasz K" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bvqfs6$9pv$1@news.onet.pl...

    > Jak mam odzyskać penje. Pracodawca wydzwaniał do Inteligo ale nic nie
    > wskórał - podobno sam musze ale jak to mam zrobić.

    Znaczy jak? Nie potrafisz podnieść słuchawki telefonu i nacisnąć cyferek
    0800121121 ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info


  • 3. Data: 2004-02-04 10:06:30
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bvqg6p$2pp$1@news.onet.pl...

    > Znaczy jak? Nie potrafisz podnieść słuchawki telefonu i nacisnąć cyferek
    > 0800121121 ?

    Cyferek... cyferki oczywiście. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info


  • 4. Data: 2004-02-04 10:32:30
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Łukasz K" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bvqhhf$2rj$1@news.onet.pl...

    > > > Znaczy jak? Nie potrafisz podnieść słuchawki telefonu i nacisnąć
    cyferek
    > > > 0800121121 ?
    >
    > Ale ja już nie znam ani numeru, ani hasła!! Nie moge sie bez hasła dogadać
    z
    > panienką z infolinii

    Skoro możesz się zalogować do serwisu www, to znaczy, że znasz swój ID.
    Jeśli znasz swój identyfikator to możesz odsyskać hasło, dzwoniąc właśnie do
    nich.

    A i pewnie sposób na odzyskanie zapomnianego identyfikatora jest.

    Tutaj za bardzo nikt Ci nie pomoże.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info


  • 5. Data: 2004-02-04 10:32:40
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    > > Znaczy jak? Nie potrafisz podnieść słuchawki telefonu i nacisnąć cyferek
    > > 0800121121 ?

    Ale ja już nie znam ani numeru, ani hasła!! Nie moge sie bez hasła dogadać z
    panienką z infolinii

    > Cyferek... cyferki oczywiście. :-)

    Więc??

    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    > usenet (at) nawara.info
    >



  • 6. Data: 2004-02-04 11:16:18
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości
    news:bvqjv3$7bg$1@achot.icm.edu.pl...

    > Tyle że wszystko dotyczy aktywnego konta. Z zamkniętym może być
    > problem. Jeśli bank zamknął konto, to dlaczego przyjął przelew?

    Skoro może się zalogować do www, to znaczy że jeszcze całkiem zamknięte nie
    jest.

    > Uderzaj do pracodawcy, żeby przelał Ci pensję na właściwe konto.
    > To nie Twój problem, że księgowa się pomyliła. Idź w zaparte, że nie
    > dostałeś wynagrodzenia (bo nie dostałeś, jeśli przelano Ci nie na to
    > konto, co trzeba). W każdym sądzie byś wygrał...

    On tam pewnie chce jeszcze popracować. I to w normalnych warunkach.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info


  • 7. Data: 2004-02-04 11:17:25
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bvqhpi$ifn$1@news.onet.pl...
    >
    > Skoro możesz się zalogować do serwisu www, to znaczy, że znasz swój ID.
    > Jeśli znasz swój identyfikator to możesz odsyskać hasło, dzwoniąc właśnie
    do
    > nich.
    >
    > A i pewnie sposób na odzyskanie zapomnianego identyfikatora jest.

    Tyle że wszystko dotyczy aktywnego konta. Z zamkniętym może być
    problem. Jeśli bank zamknął konto, to dlaczego przyjął przelew?

    Uderzaj do pracodawcy, żeby przelał Ci pensję na właściwe konto.
    To nie Twój problem, że księgowa się pomyliła. Idź w zaparte, że nie
    dostałeś wynagrodzenia (bo nie dostałeś, jeśli przelano Ci nie na to
    konto, co trzeba). W każdym sądzie byś wygrał...

    Pozdrawiam,
    Artur


  • 8. Data: 2004-02-04 11:58:44
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bvqkbm$bb2$1@news.onet.pl...
    >
    > On tam pewnie chce jeszcze popracować. I to w normalnych warunkach.

    Po co pracować gdzieś, gdzie nie płacą?...

    Pozdrawiam,
    Artur


  • 9. Data: 2004-02-04 12:35:34
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości
    news:bvqmc4$ca5$1@achot.icm.edu.pl...
    > > On tam pewnie chce jeszcze popracować. I to w normalnych warunkach.
    >
    > Po co pracować gdzieś, gdzie nie płacą?...

    Bo nie jest prawdą, że nie płącą. A lepiej mieć pracę, w której płacą z
    opóźnieniem - w dodatku bez winy - niż nie mieć żadnej pracy.

    Pozdrawiam,
    Washko


  • 10. Data: 2004-02-04 13:19:24
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    <Bo nie jest prawdą, że nie płącą. A lepiej mieć pracę, w której płacą z
    > opóźnieniem - w dodatku bez winy - niż nie mieć żadnej pracy.

    I tu się zgadzam
    Jak się czegoś dowiem to dam wam znać.

    > Pozdrawiam,
    > Washko
    >


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1