  • 11. Data: 2004-02-04 13:32:08
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Beata" <m...@o...pl>

> [...]
    > mBanku (tak chciałem). Ale pensja w styczniu została omyłkowo przelana na
    > konto w Inteligo. I tera jest problem. Pracodawca (trzęsąca się księgowa -
    > bo zawaliła) powiedział, że nie ma zwrotów.
    > Ja na koncie w Inteligo (bo moge sie zalogować) mam stan 0.00 (ale dziwne bo
    > nie dzwonili do mnie i nie potwierdzali zamknięcia konta). Na koncie nie ma
    > też informacji o numerze rachunku i niemoge w Inteligo wejść na histroie
    > rachunku - czyżby było już zamknięte????
    > Jak mam odzyskać penje. Pracodawca wydzwaniał do Inteligo ale nic nie
    > wskórał - podobno sam musze ale jak to mam zrobić.

    Cześć.
    Jest tak: bank zamyka Twoje konto po upływie 30 dni od momentu wpłynięcia do
    nich formularza zamknięcia konta. Przez tych 30 dni możesz się zalogować do
    serwisu, ale nie możesz już wykonywać żadnych operacji na koncie. Skoro mogłeś
    się zalogować, tzn., że te 30 dni jeszcze nie minęły...
    A co do kasy - na formularzu mogłeś wskazać numer konta, na który mają być
    przelane środki, które jeszcze są lub ewentualnie wpłyną na Twoje konto w tym
    czasie. Sprawdź więc tam - może te środki zostały już przez Inteligo przelane i
    nie ma co więcej stresować pani księgowej :)
    Jeżeli pensji tam jednak nie ma, tzn. że została zwrócona do banku nadawcy
    (czyli banku Twojego pracodawcy) z komentarzem, że konto odbiorcy jest
    zamknięte (albo coś w tym stylu). I to może już sprawdzić Twój pracodawca.

    A co Inteligo - jeżeli cała procedura zamykania konta przebiega bez problemu,
    nikt do CIebie nie będzie dzwonił i dziękował za dotychczasową współpracę :)

    Aha, po upływie tych 30 magicznych dni zamykania konta, niczego nie dowiesz się
    już nawet telefonicznie - infolinia więc odpada. Musisz wtedy do Inteligo
    pisać - adres masz na ich stornie.

    Pozdrawiam,
    Beata

  • 12. Data: 2004-02-04 14:12:24
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    Dzięki - przynajmniej jedna konkretna osoba.

    > Pozdrawiam,
    > Beata

    Łukasz

  • 13. Data: 2004-02-04 14:17:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Łukasz K napisał:

> [...]
    > Jak mam odzyskać penje. Pracodawca wydzwaniał do Inteligo ale nic nie
    > wskórał - podobno sam musze ale jak to mam zrobić.

    Inteligo nie dzwoni przy zamykaniu konta. Po prostu po otrzymaniu
    wypowiedzenia je blokuja (u mnie konto zniknelo po tygodniu od wyslania
    listu), a po 30 dniach przesylaja pozostala kase na wskazane na
    wypowiedzeniu konto. I tyle. Jesli pensja na konto wplynela, to
    otrzymasz ja po zlikwidowaniu konta.

    Bartol

  • 14. Data: 2004-02-04 14:24:13
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Beata" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (czyli banku Twojego pracodawcy) z komentarzem, że konto odbiorcy jest
    > zamknięte (albo coś w tym stylu). I to może już sprawdzić Twój pracodawca.

    Do momentu upłynięcia terminu wypowiedzenia inteligo nie może odbić środków
    przychodzących na rachunek.
    Z kolei pozostałości są przelewane po upływie terminu wypowiedzenia. Nie w
    trakcie.
    W okresie wypowiedzenia dostęp do rachunków jest niekompletny, jednakże
    zawsze do dyspozycji jest konsultant.

    Najlepiej po prostu do nich zadzwonić i spytać kiedy nastąpi całkowite
    zamknięcie rachunku i co stało się z tą kwotą - czy zostałą odbita i
    dlaczego, a może wogóle nic nie dotarło, a księgowa zrobiła przelew
    koleżance zza biurka.

    Ale widać to jest nie do zrealizowania przez kolegę, który uważa, że nie zna
    nawet ID, ale do serwisu www zalogować się potrafi. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 15. Data: 2004-02-04 15:35:51
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    OKI załatwione, wypłata zostanie ptrzesłana na nowe konto podan we wniosku o
    zamknięcie konta. Pozdrawiam LK