  • 1. Data: 2004-02-04 03:09:16
    Temat: [mbank] Dla przypomnienia...
    Od: pamietliwy <a...@c...org>

    http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/hihi/!Nowe12/batman45.
    mpg
    Niektore hasla z tej - swietnej skadinad - reklamy:
    "Takich komedii u nas nie ma."
    "mBank - ludzi i pieniadze traktujemy serio."

    http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/hihi/!Nowe12/nie_daj_s
    ie_zrobic_w_balona.swf
    "Nie daj sie zrobic w balona."

    Wszystkie podstawowe uslugi za darmo:
    http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/hihi/!Nowe12/mbank.mpg

  • 2. Data: 2004-02-04 06:42:54
    Temat: Re: [mbank] Dla przypomnienia...
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 4 Feb 2004 04:09:16 +0100, pamietliwy <a...@c...org> wrote:

> [...]
    >Niektore hasla z tej - swietnej skadinad - reklamy:
    >"Takich komedii u nas nie ma."
    >"mBank - ludzi i pieniadze traktujemy serio."
    No i nie traktują? Nawet 50 groszy traktują poważnie, 50gr*500.000
    klientów*średnia_ilość_przelewów_na_klienta (pewnie ok 3-5), to jakiś
    grosz już jest ...
    BTW, coś takiego było w TV ? Nie ... ?

    >Wszystkie podstawowe uslugi za darmo:
    >http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/hihi/!Nowe12/mbank.mp
    No to się niestety niedługo już nie będzie zgadzać :(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 3. Data: 2004-02-04 07:37:59
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article
    <P...@z...wbc.lu
    blin.pl>,
    pamietliwy wrote:

    > http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/hihi/!Nowe12/batman45.
    mpg

    Dobre, świetne:)

    A może ktoś wie, gdzie znaleźć "Daj sobie podwyżkę". To zdaje się
    Inteligo było. Chętnie sobie przypomnę, też było niezłe.

    Renata

  • 4. Data: 2004-02-04 08:35:51
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2004 07:42:54 +0100,
    osoba podpisana: Dentarg <d...@i...com>
    napisała:

> [...]
    > No i nie traktują? Nawet 50 groszy traktują poważnie, 50gr*500.000
    > klientów*średnia_ilość_przelewów_na_klienta (pewnie ok 3-5), to jakiś
    Było. Ale IIRC bardzo krótko bo się czegoś przestraszyli (nie pamiętam
    czego; reakcji innych banków? szturmu klientów? musiałbym grzebnąć w
    swoim archiwum poczty.)
    KJ

    --
    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with

  • 5. Data: 2004-02-04 10:16:21
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 4 Feb 2004 08:35:51 GMT, Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Było. Ale IIRC bardzo krótko bo się czegoś przestraszyli (nie pamiętam
    >czego; reakcji innych banków? szturmu klientów? musiałbym grzebnąć w
    >swoim archiwum poczty.)

    LOL, jak możesz to znajdź czego się przestraszyli. Co prawda telewizje
    bardzo rzadko oglądam, ale jakieś śmieszne reklamy to mi sie w oczy
    rzucają (lub moim siostrom), a tej nie widziałem nigdy wcześniej.
    Chyba raczej szturmu klientów się nie bali ;)).

    pzdr,
    Dentarg

  • 6. Data: 2004-02-04 11:15:41
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Jak chcesz powspominać
    to tu masz chyba kompletny zestaw:

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/reklama.html

  • 7. Data: 2004-02-04 15:48:17
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <o...@4...com>, Dentarg wrote:

    > LOL, jak możesz to znajdź czego się przestraszyli. Co prawda telewizje
    > bardzo rzadko oglądam, ale jakieś śmieszne reklamy to mi sie w oczy
    > rzucają (lub moim siostrom), a tej nie widziałem nigdy wcześniej.

    Była, była. Nie wiem jak długo, ale na pewno widziałam ją co najmniej
    kilka razy.

    Renata

  • 8. Data: 2004-02-05 08:46:49
    Od: "rafix" <r...@l...home.pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości

    .mpg
    > No i nie traktują? Nawet 50 groszy traktują poważnie, 50gr*500.000
    > klientów*średnia_ilość_przelewów_na_klienta (pewnie ok 3-5), to jakiś
    > grosz już jest ...

    Jakie 500 tys.? Ta liczbą mBank się chwali i byc może tyle tego mają, ale
    aktywnych rachunków (czyli używanych regularnie z których sie robi przelewy)
    to daje im nie więcej niż 250 tys. Więc równanie powinno
    miec postać : 50 gr * 250 tys * 4 = 0,5 mln . To jakis grosz faktycznie jest
    :-)
    pozdr

  • 9. Data: 2004-02-05 08:54:42
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 5 Feb 2004 09:46:49 +0100, "rafix" <r...@l...home.pl> wrote:

> [...]
    >to daje im nie więcej niż 250 tys. Więc równanie powinno
    >miec postać : 50 gr * 250 tys * 4 = 0,5 mln . To jakis grosz faktycznie jest
    Ale średnią ilość przelewów obliczą się z wykorzystaniem liczby
    wszystkich klientów ;), stąd mnożenie *500k. A jak mnożysz przez 250k,
    to daj średnią liczbę przelewów 8 ;)). Choć ta akurat dana jest bardzo
    przybliżona i to raczej zmienna w tym równaniu :).

    pzdr,
    Dentarg