  • 1. Data: 2004-02-04 08:30:35
    Temat: mSzop w mBanku od marca
    Od: "Kubeu" <kubeu@_CIACH_poczta.fm>

    "Sprzedaż biletów tanich linii lotniczych będzie prowadził łódzki mBank.
    Pierwszy wirtualny bank w Polsce uruchamia mSzop - platformę handlu w
    internecie. Bilety tanich przewoźników będzie można kupować już od marca."

    źródło: dzisiejsza Gazeta Wyborcza
    http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,1897372.html?nl
    txx=1078293&nltdt=2004-0
    2-04-02-04

    pozdro,
    Kubeu

  • 2. Data: 2004-02-04 10:16:27
    Temat: Re: mSzop w mBanku od marca
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 4 Feb 2004 09:30:35 +0100, "Kubeu" <kubeu@_CIACH_poczta.fm>
    wrote:

> [...]
    >Pierwszy wirtualny bank w Polsce uruchamia mSzop - platformę handlu w
    >internecie. Bilety tanich przewoźników będzie można kupować już od marca."

    A ... to teraz wiadomo na co pojdzie nasza kasa (50gr) z przelewów, na
    nową zabawkę mbanku ;)).
    Mogliby sprzedawać jeszcze jakieś dobre angielskie piwo, chętnie bym
    tam kupował jakby z dostawą do domu za 50 groszy mieli :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 3. Data: 2004-02-04 13:13:09
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    wrote:

> [...]
    >Pierwszy wirtualny bank w Polsce uruchamia mSzop - platformę handlu w
    >internecie. Bilety tanich przewoźników będzie można kupować już od marca."

    o rany ale nazwa. porazka totalna. no chyba ze maskotka nowej
    platformy bedzie szop pracz

  • 4. Data: 2004-02-04 13:50:37
    Od: d...@p...onet.pl

    > "Sprzedaż biletów tanich linii lotniczych będzie prowadził łódzki mBank.
    > Pierwszy wirtualny bank w Polsce uruchamia mSzop - platformę handlu w
    > internecie. Bilety tanich przewoźników będzie można kupować już od marca."

    ŚWIETNY POMYSŁ !
    Jeżeli będzie to zgrabnie zorganizowane, z np. dodatkowymi rabatami
    dla Klientów mBanku, płatność bezpośrednio z konta lub obciążenie
    karty kredytowej, program lojalnościowy - to może to być duży sukces.
    Dzięki temu będzie można porównać ofertę różnych tanich linii w
    jednym miejscu.
    Ciekawe czy inne tzw.tradycyjne linie też będą tam oferować swoje
    promocyjne bilety (np. LOT, BE...), ostatnio mieli parę korzystnych
    propozycji.

    Powyższe 2 krytyczne wypowiedzi są delikatnie mówiąc "dziwne".
    (Dentarg i Piotr Gralak).

    pozdr.

  • 5. Data: 2004-02-04 14:21:49
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2004 14:50:37 +0100, domis napisal/a:

    > Powyższe 2 krytyczne wypowiedzi są delikatnie mówiąc "dziwne".
    > (Dentarg i Piotr Gralak).
    Jest to rozwijanie usług - co jak wiadomo zawsze jest kosztowne i Ci
    którzy chcieli żeby mbank był prostym bankiem a za to darmowym moga
    narzekać (choćby po wprowadzeniu tych 50 gr za przelew)
    tak właściwie tylko co ta oferta może dać nowego? jedyne co przychdozi mi
    do głowy to, że umozliwi nabywanie biletów przez internet tym co nie mają
    e-karty mbanku ani żadnej "kredytowej". znizki dla klientów mbanku można
    zrobić bez takiej usługi. Jakie sa inne zalety które przegapiłem?

    --
    KrzysiekL

  • 6. Data: 2004-02-04 15:08:53
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 4 Feb 2004 14:50:37 +0100, d...@p...onet.pl wrote:

    >Powyższe 2 krytyczne wypowiedzi są delikatnie mówiąc "dziwne".
    >(Dentarg i Piotr Gralak).

    Nie rozumiem. Ja przeciez nijak nie ustosunkowalem sie do samego
    pomyslu. Wyrazilem jedynie swoja opinie odnosnie nazwy :)

  • 7. Data: 2004-02-04 15:40:38
    Od: "~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał:
    > Nie rozumiem. Ja przeciez nijak nie ustosunkowalem sie do samego
    > pomyslu. Wyrazilem jedynie swoja opinie odnosnie nazwy :)

    No właśnie - mnie nazwa też sie nie podoba.
    Jeśli chodzi o sam pomysł, to się okaże czy będzie dobry... Wydaje się jednak,
    że to dobry krok, żeby "zagospodarować" bazę klientów mBanku (którzy nie
    generują zysków dla banku). Pasuje do pozycjonowania klientów, a do tego to
    całkiem ciekawy pomysł.

    --
    Witek

  • 8. Data: 2004-02-04 15:50:10
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "~" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

> [...]
    > że to dobry krok, żeby "zagospodarować" bazę klientów mBanku (którzy nie
    > generują zysków dla banku). Pasuje do pozycjonowania klientów, a do tego

    Dla mnie ta nazwa to kompletne pudło. Wpisuje się doskonale w decyzję o
    kosztach przelewów ;]

    Jest mSzop, a zostanie mSzopa. Już znacznie lepszy by był mSklep -
    przynajmniej po polsku, a nie po niewiadomojakiemu.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2004-02-04 16:33:51
    Od: devnull <d...@n...net>

> [...]
    >
    >Jest mSzop, a zostanie mSzopa. Już znacznie lepszy by był mSklep -
    >przynajmniej po polsku, a nie po niewiadomojakiemu.

    Na koncu z tego wszystkiego i tak zostanie tylko mSzok.

  • 10. Data: 2004-02-04 18:43:55
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

> [...]
    > Pierwszy wirtualny bank w Polsce uruchamia mSzop - platformę handlu w
    > internecie. Bilety tanich przewoźników będzie można kupować już od marca."

    lepiej niech wprowadza przelewy na konta zagraniczne chyba wiecej osob
    bedzie zadowolonych