  • 1. Data: 2004-02-04 09:12:16
    Temat: OFE ING kanal internetowy
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Kiedy powinienem sie spodziewac przesylki z kodem do kanalu internetowego ?
    Zapisalem sie do OFE jakies dwa miesiace temu, czy powinienem sie juz
    niepokoic ?

    Pawel

  • 2. Data: 2004-02-04 09:35:44
    Temat: Re: OFE ING kanal internetowy
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kiedy powinienem sie spodziewac przesylki z kodem do kanalu internetowego
    ?
    > Zapisalem sie do OFE jakies dwa miesiace temu, czy powinienem sie juz
    > niepokoic ?

    A dostałeś i odesłałeś podpisaną umowę?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-02-04 09:38:44
    Od: " Maciek" <n...@N...gazeta.pl>

    pawel <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Kiedy powinienem sie spodziewac przesylki z kodem do kanalu internetowego ?
    > Zapisalem sie do OFE jakies dwa miesiace temu, czy powinienem sie juz
    > niepokoic ?

    Samo zapisanie nic nie daje. Trzeba wypełnić specjalny formularz dla dostępu
    on-line i wysłać pocztą polską listem poleconym. Cała procedura trwa ok. 2-3
    tygodni. Pzdr.

  • 4. Data: 2004-02-04 09:49:59
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Samo zapisanie nic nie daje. Trzeba wypełnić specjalny formularz dla dostępu
    > on-line i wysłać pocztą polską listem poleconym. Cała procedura trwa ok. 2-3
    > tygodni. Pzdr.

    No to pieknie, tak bym sobie czekal do emerytury ;)

    Zapisywalem sie w siedzibie ING BSK, Pani zaznaczyla w umowie kanal internetowy
    i powiedziala, ze nic wiecej nie musze robic a haslo dostane do domu listem.

    Wielkie dzieki za info.

    Pawel

  • 5. Data: 2004-02-04 10:07:10
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Wed, 4 Feb 2004 09:38:44 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Maciek
    napisał(a):

    > Samo zapisanie nic nie daje. Trzeba wypełnić specjalny formularz dla dostępu
    > on-line i wysłać pocztą polską listem poleconym. Cała procedura trwa ok. 2-3
    > tygodni. Pzdr.

    No popatrz, a mnie dało. Wystarczyło zaznaczyć opcję tak jak u kolegi i po
    krótkim czasie przyszły wszystkie hasła. Osobne zlecenie wymagane było
    tylko przy usłudze sms.
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 6. Data: 2004-02-04 10:27:47
    Od: " Maciek" <n...@N...gazeta.pl>

    bartoldzik <b...@N...o2.pl> napisał(a):

    > No popatrz, a mnie dało. Wystarczyło zaznaczyć opcję tak jak u kolegi i po
    > krótkim czasie przyszły wszystkie hasła. Osobne zlecenie wymagane było
    > tylko przy usłudze sms.

    Ja należę do OFE NN od samego początku tj. marca 1999 roku. Wtedy było to w
    takiej procedurze. Jesli zamieszałem to sorki. Ale swoją drogą 2 miesiące to
    za długo na PIN. Pzdr.

  • 7. Data: 2004-02-04 12:58:59
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Wed, 4 Feb 2004 10:27:47 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Maciek
    napisał(a):
    > Ja należę do OFE NN od samego początku tj. marca 1999 roku. Wtedy było to w
    > takiej procedurze. Jesli zamieszałem to sorki. Ale swoją drogą 2 miesiące to
    > za długo na PIN. Pzdr.

    Fakt, że za długo i najlepiej wykonać mały telefon do NN. Na pewno szybko
    to załatwią jak wynika z moich kontaktów z nimi.
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 8. Data: 2004-02-05 15:48:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 4 Feb 2004 10:49:59 +0100, "pawel" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >No to pieknie, tak bym sobie czekal do emerytury ;)
    >
    >Zapisywalem sie w siedzibie ING BSK, Pani zaznaczyla w umowie kanal internetowy
    >i powiedziala, ze nic wiecej nie musze robic a haslo dostane do domu listem.

    To wystarczy, u mnie trwalo to okolo 20 dni (zapowiadano mi ze max 14)
    i opoznienie bylo spowodowane (podobno) tym ze nie mieli potwierdzenia
    czy moje skladki wplywaja do ZUS.

    WAM
    --
    Poszukuje firmy wyzbywajacej sie sprzetu komputerowego.
    Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.

  • 9. Data: 2004-02-07 10:54:28
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Fakt, że za długo i najlepiej wykonać mały telefon do NN. Na pewno szybko
    > to załatwią jak wynika z moich kontaktów z nimi.

    Zadzwonilem i wyjasniono mi, ze maja jakis problem techniczny i stad duze
    opoznienia w wysylce hasel.
    Ma byc zalatwione w ciagu trzech tygodni.

    Sam nie wiem co o tym myslec.

    Pawel