    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
    Date: Sat, 17 Apr 2004 18:45:15 +0200

    Wojciech Nawara napisał:

    > Użytkownik <r...@g...pl> napisał

    > Miałeś szczęście. Ja bym obstawiał, że dotrze w poniedziałek.

    > I słusznie. Placówki PKO BP nie prowadzą obsługi kont inteligo.

    > Pierwszy raz doświadczyłeś sytuacji, gdy karta elektroniczna zwyczajnie
    > zawiodła ?

    Widać wpłacił za późno, kasa nie dotarła na konto, nie zaksięgowali a na
    dodatek miał problemy z kartą, albo próbował wypłacić kwotę większą niż
    była na rachunku. Ja bym zadzwonił i spytał co jest z kartą, czy jej
    przypadkiem system nie zablokował alboco, a gdybym mógł poczekać to
    następnego dnia bym spróbował wypłacić kasę jeszcze raz. Gdyby znowu
    były jakieś problemy to bym zadzwonił i wysłał dodatkowo maila z opisem
    sytuacji.

    K.