eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO - pad, czy mnie olewają? › Re: Re: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
  • Data: 2004-04-17 18:15:59
    Temat: Re: Re: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 17 Apr 2004 17:20:54 +0200, Wojciech Nawara wrote:



    > I słusznie. Placówki PKO BP nie prowadzą obsługi kont inteligo.

    Może i nie prowadzą, ale IMHO skoro dzień wcześniej wzieli
    pieniądze, które "wcieło" to powinni chociaż poudawać że
    sprawdzają co się z nimi stało.

    >> Jak wróciłem do domu to się okazało że pieniędzy "wczorajszych"
    >> na koncie nie ma,
    >
    > No, i całkowicie normalne.

    Może normalne z punktu widzenia bankowości ;(

    >> ale jest mniejsza kwota której też nie
    >> mogłem pobrać, żadnych blokad, karta aktywna... pinu też
    >> na 100% procent nie pomyliłem.
    >
    > Zadzwoń.

    A myślisz że nie próbowałem (i nie próbuje nadal) ?

    > I jest czynna 24/7. Ba, teraz sprawdzałem i dodzwoniłem się bez problemu.

    A ile czasu czekałeś na konsultanta? Ja musze dzwonić z
    komórki i dla mnie każda minuta słuchania muzyczki kosztuje :(

    > Pierwszy raz doświadczyłeś sytuacji, gdy karta elektroniczna zwyczajnie
    > zawiodła ?

    Nie pierwszy, ale nigdy wcześniej okoliczności nie wskazywały
    na to że coś niedobrego dzieje się z moimi pieniędzmi.
    Tak swoją drogą to nie sądzisz że Twoje ostatnie pytanie jest
    deczko nie namiejscu? Może dla Ciebie takie "wybryki" kart to
    codzienność, ale co byś powiedział np. gdyby w analogicznej
    sytuacji, świadek wypadku w którym (odpukać) brałeś udział stwierdził:
    "Pierwszy raz doświadczyłeś sytuacji, gdy hamulce zwyczajnie
    zawiodły ?".

    Rygel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1