  • Data: 2004-04-17 15:20:54
    Temat: Re: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2004.04.17.15.15.07.339384@gazeta.pl...

    > kasie PKO. Akurat to robiłem tak już wcześniej i wtedy
    > pieniądze były na koncie gdy wróciłem z banku do domu.

    Miałeś szczęście. Ja bym obstawiał, że dotrze w poniedziałek.

    > nie dostałem żadnych pieniędzy. Próbowałem dowiedzieć się
    > czegoś w banku - ale tu doświadczyłem legendarnego podejścia
    > do klienta PKO - czyli przegoniono mnie przez 3 okienka aby
    > w końcu stwierdzić "Inteligo - spierdalaj" (oczywiście to
    > jest streszczene przesłania...)

    I słusznie. Placówki PKO BP nie prowadzą obsługi kont inteligo.

    > Jak wróciłem do domu to się okazało że pieniędzy "wczorajszych"
    > na koncie nie ma,

    No, i całkowicie normalne.

    > ale jest mniejsza kwota której też nie
    > mogłem pobrać, żadnych blokad, karta aktywna... pinu też
    > na 100% procent nie pomyliłem.

    Zadzwoń.

    > Oczywiście na infolinie sie dodzwonić nie mogę (a miała
    > być 24/7) - i mam pytanie: co dalej robić?

    I jest czynna 24/7. Ba, teraz sprawdzałem i dodzwoniłem się bez problemu.

    > Blokować karte?

    ???

    > Zmienić pin? (właściwie tylko tyle moge
    > teraz zrobić)...

    PO CO ??????

    Pierwszy raz doświadczyłeś sytuacji, gdy karta elektroniczna zwyczajnie
    zawiodła ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,