  • 1. Data: 2004-04-17 15:15:07
    Temat: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    Witam.

    Przytrafiła mi się nieprzyjemna historyjka z intelligo:
    wczoraj (tuż przed 15 jeżeli to ma zanaczenie) wpłaciłem
    troche kasy na konto w Inteligo. Wplacałem "w okienku" w
    kasie PKO. Akurat to robiłem tak już wcześniej i wtedy
    pieniądze były na koncie gdy wróciłem z banku do domu.
    Dziś próbowałem podjąć kasę z bankomatu (bankomat PKO)
    i się zdziwiłem: bakomat odmówił wypłaty. Myślałem że może
    pieniędzy jeszcze nie ma na koncie i spróbowałem podjąć
    kwotę mniejszą, która na pewno była na koncie wcześniej -
    efekt ten sam. Próbowałem to samo powtórzyć w bankomacie
    innego banku (akurat w pobliżu był Kredyt bank) to samo -
    nie dostałem żadnych pieniędzy. Próbowałem dowiedzieć się
    czegoś w banku - ale tu doświadczyłem legendarnego podejścia
    do klienta PKO - czyli przegoniono mnie przez 3 okienka aby
    w końcu stwierdzić "Inteligo - spierdalaj" (oczywiście to
    jest streszczene przesłania...)

    Jak wróciłem do domu to się okazało że pieniędzy "wczorajszych"
    na koncie nie ma, ale jest mniejsza kwota której też nie
    mogłem pobrać, żadnych blokad, karta aktywna... pinu też
    na 100% procent nie pomyliłem.

    Oczywiście na infolinie sie dodzwonić nie mogę (a miała
    być 24/7) - i mam pytanie: co dalej robić?
    Blokować karte? Zmienić pin? (właściwie tylko tyle moge
    teraz zrobić)...

    Rygel

  • 2. Data: 2004-04-17 15:20:54
    Temat: Re: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > kasie PKO. Akurat to robiłem tak już wcześniej i wtedy
    > pieniądze były na koncie gdy wróciłem z banku do domu.

    Miałeś szczęście. Ja bym obstawiał, że dotrze w poniedziałek.

> [...]
    > do klienta PKO - czyli przegoniono mnie przez 3 okienka aby
    > w końcu stwierdzić "Inteligo - spierdalaj" (oczywiście to

    I słusznie. Placówki PKO BP nie prowadzą obsługi kont inteligo.

    > Jak wróciłem do domu to się okazało że pieniędzy "wczorajszych"
    > na koncie nie ma,

    No, i całkowicie normalne.

    > ale jest mniejsza kwota której też nie
    > mogłem pobrać, żadnych blokad, karta aktywna... pinu też
    > na 100% procent nie pomyliłem.

    Zadzwoń.

    > Oczywiście na infolinie sie dodzwonić nie mogę (a miała
    > być 24/7) - i mam pytanie: co dalej robić?

    I jest czynna 24/7. Ba, teraz sprawdzałem i dodzwoniłem się bez problemu.

    > Blokować karte?

    ???

    > Zmienić pin? (właściwie tylko tyle moge
    > teraz zrobić)...

    ??????????????????????????

    PO CO ??????

    Pierwszy raz doświadczyłeś sytuacji, gdy karta elektroniczna zwyczajnie
    zawiodła ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-04-17 16:45:15
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

> [...]

    > I słusznie. Placówki PKO BP nie prowadzą obsługi kont inteligo.

    > Pierwszy raz doświadczyłeś sytuacji, gdy karta elektroniczna zwyczajnie

    Widać wpłacił za późno, kasa nie dotarła na konto, nie zaksięgowali a na
    dodatek miał problemy z kartą, albo próbował wypłacić kwotę większą niż
    była na rachunku. Ja bym zadzwonił i spytał co jest z kartą, czy jej
    przypadkiem system nie zablokował alboco, a gdybym mógł poczekać to
    następnego dnia bym spróbował wypłacić kasę jeszcze raz. Gdyby znowu
    były jakieś problemy to bym zadzwonił i wysłał dodatkowo maila z opisem
    sytuacji.

    K.

  • 4. Data: 2004-04-17 18:15:59
    Temat: Re: Re: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Sat, 17 Apr 2004 17:20:54 +0200, Wojciech Nawara wrote:

    > I słusznie. Placówki PKO BP nie prowadzą obsługi kont inteligo.

    Może i nie prowadzą, ale IMHO skoro dzień wcześniej wzieli
    pieniądze, które "wcieło" to powinni chociaż poudawać że
    sprawdzają co się z nimi stało.

    > No, i całkowicie normalne.

    Może normalne z punktu widzenia bankowości ;(

    > Zadzwoń.

    A myślisz że nie próbowałem (i nie próbuje nadal) ?

    > I jest czynna 24/7. Ba, teraz sprawdzałem i dodzwoniłem się bez problemu.

    A ile czasu czekałeś na konsultanta? Ja musze dzwonić z
    komórki i dla mnie każda minuta słuchania muzyczki kosztuje :(

    > Pierwszy raz doświadczyłeś sytuacji, gdy karta elektroniczna zwyczajnie
    > zawiodła ?

    Nie pierwszy, ale nigdy wcześniej okoliczności nie wskazywały
    na to że coś niedobrego dzieje się z moimi pieniędzmi.
    Tak swoją drogą to nie sądzisz że Twoje ostatnie pytanie jest
    deczko nie namiejscu? Może dla Ciebie takie "wybryki" kart to
    codzienność, ale co byś powiedział np. gdyby w analogicznej
    sytuacji, świadek wypadku w którym (odpukać) brałeś udział stwierdził:
    "Pierwszy raz doświadczyłeś sytuacji, gdy hamulce zwyczajnie
    zawiodły ?".

    Rygel

  • 5. Data: 2004-04-17 18:18:46
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    > Może i nie prowadzą, ale IMHO skoro dzień wcześniej wzieli
    > pieniądze, które "wcieło" to powinni chociaż poudawać że
    > sprawdzają co się z nimi stało.

    > Może normalne z punktu widzenia bankowości ;(

    Po prostu wpłaty w placówkach PKO BP do inteligo idą jak zwykłe przelewy.
    Nie są księgowane online. I bank tego wcale nie ukrywa. Po prostu tak jest i
    już.

    > A ile czasu czekałeś na konsultanta? Ja musze dzwonić z
    > komórki i dla mnie każda minuta słuchania muzyczki kosztuje :(

    A, to nie mów, że się nie da, tylko, że czas oczekiwania jest zbyt długi. Z
    tym się zgodzę. Co mogę poradzić - zakupienie startera pre-paid w Idei -
    stamtąd można dzwonić na 0800. Albo poszukanie budki.

    > Nie pierwszy, ale nigdy wcześniej okoliczności nie wskazywały
    > na to że coś niedobrego dzieje się z moimi pieniędzmi.

    Nic się złego nie dzieje.

    > Tak swoją drogą to nie sądzisz że Twoje ostatnie pytanie jest
    > deczko nie namiejscu?

    Nie, gdyż fakt, iż zawodzi karta tylko i wyłącznie elektroniczna nie jest
    niczym aż tak dziwnym.

    Porównanie conajmniej chybione.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 6. Data: 2004-04-18 11:17:02
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > A ile czasu czekałeś na konsultanta? Ja musze dzwonić z
    > komórki i dla mnie każda minuta słuchania muzyczki kosztuje :(

    rusz dupsko do budki telefonicznej;
    /chyba, ze budek nie masz (na wsi?)...
    /jak sa to masz obciacha...
    chyba, ze Cie stac na dzwonienie z komory;
    /no chyba, ze masz idee, czy heyah (juz zapomnialem),
    ale tam chyba na 0800 jest bezplatne;
    /moze dzwonisz z komory na 0800 za free
    i nawet o tym nie wiesz....
    /to by byl obciach...