eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO - pad, czy mnie olewają? › Re: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
  • Data: 2004-04-17 16:45:15
    Temat: Re: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech Nawara napisał:

    > Użytkownik <r...@g...pl> napisał
    >
    >>kasie PKO. Akurat to robiłem tak już wcześniej i wtedy
    >>pieniądze były na koncie gdy wróciłem z banku do domu.

    > Miałeś szczęście. Ja bym obstawiał, że dotrze w poniedziałek.

    >>nie dostałem żadnych pieniędzy. Próbowałem dowiedzieć się
    >>czegoś w banku - ale tu doświadczyłem legendarnego podejścia
    >>do klienta PKO - czyli przegoniono mnie przez 3 okienka aby
    >>w końcu stwierdzić "Inteligo - spierdalaj" (oczywiście to
    >>jest streszczene przesłania...)

    > I słusznie. Placówki PKO BP nie prowadzą obsługi kont inteligo.

    >>Jak wróciłem do domu to się okazało że pieniędzy "wczorajszych"
    >>na koncie nie ma,

    >>ale jest mniejsza kwota której też nie
    >>mogłem pobrać, żadnych blokad, karta aktywna... pinu też
    >>na 100% procent nie pomyliłem.

    > Pierwszy raz doświadczyłeś sytuacji, gdy karta elektroniczna zwyczajnie
    > zawiodła ?

    Widać wpłacił za późno, kasa nie dotarła na konto, nie zaksięgowali a na
    dodatek miał problemy z kartą, albo próbował wypłacić kwotę większą niż
    była na rachunku. Ja bym zadzwonił i spytał co jest z kartą, czy jej
    przypadkiem system nie zablokował alboco, a gdybym mógł poczekać to
    następnego dnia bym spróbował wypłacić kasę jeszcze raz. Gdyby znowu
    były jakieś problemy to bym zadzwonił i wysłał dodatkowo maila z opisem
    sytuacji.

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1