  • 11. Data: 2005-01-16 11:45:46
    Temat: Re: III sesja Elixir - BPH i ...
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Twójego posta zrozumiałem tak - bank księguje III sesję wychodząca w
    następnym dniu roboczym. Że niby przetrzymują pieniądze. Ja wyjaśnienia na
    stronie BPH rozumiem tak: jeżeli przelew zostaniezaksiegowany do 14:20 wtedy
    trafia na III sesję elixiru i wychodzi z banku. Jenakże odbiorca otrzyma
    pieniądze na rachunek następnego dnia roboczego (pewnie I sesją elixiru). I
    tyle.

    Darek

  • 12. Data: 2005-01-16 14:57:50
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Darek napisał(a):
    > Ja wyjaśnienia na stronie BPH rozumiem tak: jeżeli przelew
    > zostaniezaksiegowany do 14:20 wtedy trafia na III sesję elixiru i
    > wychodzi z banku.

    Tak, wychodzi z banku. A to, kiedy zostanie zaksięgowany na rachunku
    docelowym, zależy od banku "docelowego".

    > Jenakże odbiorca otrzyma pieniądze na rachunek następnego dnia
    > roboczego (pewnie I sesją elixiru). I tyle.

    Nie, to zależy tylko i wyłącznie od tego drugiego banku. Natomiast
    przelewy PRZYCHODZĄCE do BPH "odbierane są" następnego dnia roboczego,
    co należy rozumieć w ten sposób, że jeśli przelew "załapie się" na III
    sesję w innym banku to na rachunku docelowym w BPH znajdzie się
    następnego dnia roboczego rano. Teraz wszystko jasne?

    --
    Marek

  • 13. Data: 2005-01-16 23:10:11
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    blad napisał:

    > jest nawet lepiej niz bylo, bo z tego co pamietam ta strona zawsze miala
    > klopoty z polskimi literami a teraz jest OK :-)

    Eee, wydaje Ci się. Polskie znaki na stronach są i (wcześniej też były)
    zakodowane w UTF-8 i dlatego strony powinny być czytelne wszędzie.
    Jednak najważniejsze, że strona znów działa :)

    K.

  • 14. Data: 2005-01-17 23:06:09
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    Dzięki za wsparcie :-)

    I jeszcze do Darka z poprzedniego posta:

    > Że niby przetrzymują pieniądze.
    Dokładnie to robią. Bank BePeHaHaHa SA.

    Jacek